FCK-Chelsea gav dansk it-sejr

De nyslåede indehavere af billetter til Champions League-opgøret mellem FCK og Chelsea kan næppe få hænderne ned igen, efter at de i dag sikrede sig en plads på lægterne til den vigtige fodboldkamp. Hvad de ikke ved er, at de samtidig blev betjent af et banebrydende dansk it-værktøj, der gør Billetlugens service endnu bedre.

Jeppe Jensen, administrerende direktør for Billetlugen, kunne ved 12.30-tiden konstatere, at billetterne var solgt på under en halv time: ”Vi følger den teknologiske udvikling og har i flere omgange opgraderet vores IT-platform for at tilbyde den bedst mulige oplevelse for brugerne, også når der sælges billetter til meget populære begivenheder som den i dag. Med løsningen fra Queue-it har vi nu forbedret vores kundeservice endnu mere, fordi vi løbende kan informere de ventende om status.”

”Inden for de næste dage vil vi sammen med Queue-it diskutere, om der er flere områder, hvor vi kan forøge kundetilfredsheden, men den flotte afvikling i dag er virkelig et udtryk for, at vi er på rette vej.”Queue-it fik sin ilddåb på det engelske marked i 2010, da rejsearrangøren Varsity Trip med succes gennemførte salget af billetter til et af verdens største skisportsarrangementer. Køberne er studerende på universiteterne i Oxford og Cambridge, og historisk set har en massiv købelyst fået billetbestillingen til at gå ned. I 2010 forløb salget uden problemer.

Camilla Ley Valentin, partner i Queue-it, glæder sig over succesen med Billetlugens salg af fodboldbilletter:”Vores værktøj er unikt, og vi ser meget store internationale perspektiver i at kunne hjælpe blandt andre billetudbydere, webshops og offentlige myndigheder med at forbedre deres kundeservice.

Henvendelse om denne meddelelse kan rettes til:
Adm. dir. Jeppe M. Jensen, Billetlugen, tlf.: 35 25 42 82, mobil: 23 90 01 36
Partner Camilla Ley Valentin, Queue-it, tlf.: 70 20 52 68, mobil: 53 35 36 37