5 grunde til at vælge en MEFA pakkepostkasse

Du står og skal investere i en ny postkasse. Måske har du bygget nyt, måske er du flyttet til en anden bolig - eller måske kan den gamle bare ikke mere. Hvad skal du vælge?
Uanset hvilken løsning, du overvejer, bør du have en pakkepostkasse fra MEFA med i dine overvejelser. Mens mængden af almindelige breve og tryksager er faldende, er pakkepostkassen meget mere fremtidssikret og gearet til at støtte op om din handel på nettet.

Gode argumenter for en pakkepostkasse.

Men der er også andre gode grunde. Vi har samlet fem helt konkrete, gode grunde til, at du bør vælge en pakkepostkasse fra MEFA, næste gang du skal have en ny postkasse:

Pakkepostkassen sparer dig turen til pakkeshoppen.

Med en pakkepostkasse fra MEFA er det slut med at skulle en tur forbi supermarkedet eller den nærmeste anden pakkeshop og stå i kø for at hente dine pakker. De ligger klar i din pakkepostkasse og skal bare bæres ind.

Pakkepostkassen sikrer dine pakker, når du ikke er hjemme. En pakkepostkasse fra MEFA er en sikker løsning for dine pakker, der gør det muligt for dig at modtage selv værdifulde pakker som f.eks. elektronik med sindsro og fuld sikkerhed for, der ikke sker noget med dem, før du kommer hjem og henter dem ind.
Pakkepostkassen fås i præcis den størrelse, der passer til dine behov. Uanset dine shopping vaner på nettet findes der en pakkepostkasse fra MEFA, der passer til dine behov. Lige fra den ganske lille pakkepostkasse, der er god til bøger og andre små pakker, til den helt store pakkepostkasse, der håndterer det meste.
Pakkepostkassen kan placeres, hvor du ønsker det. Hvor en almindelig postkasse er underlagt strenge lovgivningskrav til placering, bestemmer du helt selv, hvor din pakkepostkasse fra MEFA skal stå. Du kan placere den, hvor det er mest fordelagtigt for dig, eller hvor den passer bedst ind i miljøet omkring din bolig. Du bestemmer.

Pakkepostkassen kan også håndtere din almindelige post og tryksager. En pakkepostkasse fra MEFA giver ikke blot mulighed for at modtage pakker og spare turen til pakkeshoppen. Den giver også mulighed for at modtage al din almindelige post og tryksager. Én smart løsning til at dække alle dine post- og pakkebehov. Du skal dog i den forbindelse være opmærksom på, at vælger du en pakkepostkasse til at håndtere både dine pakker og din almindelige post, så skal den placeres ved skel eller ved vejen. Det siger loven.

Med en pakkepostkasse fra MEFA får du udover fremtidens postløsning et stilrent design og en gedigen kvalitet. Det er vores garanti til dig for, at dit valg vil komme dig til gavn og glæde i mange år fremover.