Gå til indhold
En af fordele ved Blue e+, er muligheden for komplet overblik over temperaturer direkte på din mobil

Gratis opdatering af software til Blue e+

Rittal fortsætter med at forbedre sin prisbelønnede køleenhed Blue e+. Det seneste er en gratis opdatering af den software enhederne leveres med. Brugeren kan selv hente opdateringspakken fra Rittals hjemmeside.

-Vi ønsker at sikre, at klimatiseringen af vores kunders indkapslinger fungerer optimalt. Det gør vi helt enkelt ved at have softwareopdateringen tilgængelig via vores hjemmeside, siger Göran Bjelk, produktchef Climate Control hos Rittal.

Kommunikerer på 21 sprog

Køleenheden Blue e+ giver dig op til 75% energibesparelse takket været patenteret inverter- og heat pipe-teknologi.

Muligheden for at opdatere betyder at Blue e+ alltid er aktuelt, hvilket øger driftsikkerheden på det anvendte klimakontrolsystem. I opdateringer findes desuden nye sprogfunktioner, så køleenheden totalt kan kommunikere på 21 forskellige sprog.

Klar til download

Opdateringspakken Blue e+ Update findes på Rittals hjemmeside under support/software eller under ”download” på de gældende enheders produktsider.

Rittal, som indgår i den tyske koncern Friedhelm Loh Group, er verdensledende inden for indkapslinger til industriel automatisering og fysisk IT-sikkerhed. Rittals produktsortiment omfatter indkapslinger, strømfordeling, klimateknik, IT- infrastruktur og software & service. Rittal blev grundlagt i 1961 og har 10 højteknologiske produktionssteder, 63 datterselskaber og over 40 agenturer over hele verden. Med over 10.000 medarbejdere er Rittal det største selskab i Friedhelm Loh Group.

Anja Bianchi

Pressekontakt Marketing coordinator

Faster - Better - Everywhere

Rittal A/S er et dansk datterselskab, som indgår i den tyske koncern Friedhelm Loh Group. Rittal er verdensledende inden for indkapslinger til industriel automatisering og fysisk IT-sikkerhed. Rittals produktsortiment omfatter indkapslinger, strømfordeling, klimateknik, IT- infrastruktur og software & service. Rittal blev grundlagt i 1961 og har 10 højteknologiske produktionssteder, 63 datterselskaber og over 40 agenturer over hele verden. Med over 10.000 medarbejdere er Rittal det største selskab i Friedhelm Loh Group.

Rittal A/S dækker hele det danske markedsbehov for salg, rådgivning og service, og de danske medarbejdere sikrer dig optimal salgs- og kundeservice med hurtig og kvalificeret rådgivning.

Rittal A/S
Delta Park 37