Gå til indhold
Rittal, verdens største producent af it-rack, vil samarbejde med Hewlett Packard Enterprise (HPE) for at levere modulære datacenterløsninger til det globale marked.

Internationalt samarbejde styrker løsninger for IoT og IT Edge Data Centers

Rittal, verdens største producent af IT-rack, indleder samarbejde med Hewlett Packard Enterprise (HPE) for at levere modulære datacenterløsninger til et internationalt marked rettet mod IoT og IT Edge.

I det fælles tilbud til markedet, leverer Rittal sin brede portefølje af modulære og skalerbare datacenterløsninger, fra mikrocomputere til store modulopbyggede containerløsninger. Dette suppleres af HPE Pointnext-tjenester.

Partnerskabet vil tilbyde komplette it-løsninger og kompetencer og tilbyde kunder over hele verden de support-, udstyrs- og konsulentydelser, der er nødvendige for at udnytte de nyeste IoT- og IT Edge-krav.

- Hewlett Packard Enterprise er en værdifuld partner for Rittal, der giver os flere muligheder for hurtigt at hjælpe kunder med avancerede datacenterløsninger efter deres behov", siger Andreitt Keiger, salgschef Rittal.

– Rittals modulære IT-infrastruktur passer perfekt til vores egne tilbud og muligheder, hvilket hjælper kunderne med en forenklet og problemfri oplevelse," udtaler Brian Whelan, direktør for datatjenester i WW Director Data Center Facilities, HPE.

Partnerskabet vil fokusere på markeder, der kræver "plug and play" Hybrid Cloud og Edge Solutions. Kundefordelene er først og fremmest datacenterets ydeevne, fleksibilitet, gennemprøvet teknologi, hurtig og nem implementering samt omkostninger og energieffektivitet.

Emner

Rittal, som indgår i den tyske koncern Friedhelm Loh Group, er verdensledende inden for indkapslinger til industriel automatisering og fysisk IT-sikkerhed. Rittals produktsortiment omfatter indkapslinger, strømfordeling, klimateknik, IT- infrastruktur og software & service. Rittal blev grundlagt i 1961 og har 10 højteknologiske produktionssteder, 63 datterselskaber og over 40 agenturer over hele verden. Med over 10.000 medarbejdere er Rittal det største selskab i Friedhelm Loh Group.

Anja Bianchi

Pressekontakt Marketing coordinator

Faster - Better - Everywhere

Rittal A/S er et dansk datterselskab, som indgår i den tyske koncern Friedhelm Loh Group. Rittal er verdensledende inden for indkapslinger til industriel automatisering og fysisk IT-sikkerhed. Rittals produktsortiment omfatter indkapslinger, strømfordeling, klimateknik, IT- infrastruktur og software & service. Rittal blev grundlagt i 1961 og har 10 højteknologiske produktionssteder, 63 datterselskaber og over 40 agenturer over hele verden. Med over 10.000 medarbejdere er Rittal det største selskab i Friedhelm Loh Group.

Rittal A/S dækker hele det danske markedsbehov for salg, rådgivning og service, og de danske medarbejdere sikrer dig optimal salgs- og kundeservice med hurtig og kvalificeret rådgivning.

Rittal A/S
Delta Park 37