Sov godt udendørs året rundt - i hængekøje!

Sov godt udendørs året rundt - i hængekøje!

Er du en af dem, der synes, det er fantastisk at sove og blunde udendørs men vælger at lade være, når det bliver koldt udenfor, fordi du er bange for at fryse? Det behøver du ikke længere gøre, hvis du har en ENO-hængekøje og det rigtige tilbehør. Ud i hængekøjen og nyd den friske luft året rundt med ENO!

Varmt og hyggeligt med Vulcan UnderQuilt
Uanset om du er i Alaska eller i din egen baghave, får du den bedste og mes effektive varme med Vulcan UnderQuilt, så du kan sove godt hele natten lang. Vulcan holder dig varm takket være Primaloft-for. Vulcan UnderQuilt er DWR-behandlet, hvilket gør det modstandsdygtigt overfor snavs og fugt. Komforttemperatur: 1-7 grader (komfort temperatur er angivet kombineret med TopQuilt Vesta).

Top op med Vesta TopQuilt
Lad ikke koldt vejr stoppe dig. Med Vesta TopQuilt kan du holde varmen i din hængekøje under mange forskellige vejrforhold. Lynlåsfri åbning gør det nemt at krybe ind i Vesta TopQuilt. Vesta holder dig varm takket være Primaloft-foring og en hyggelig krave. Komforttemperatur: 1-7 grader (komfort temperatur er angivet kombineret med UnderQuilt Vulcan).

Vil du vide mere om, hvordan du holder varmen i hængekøjen om vinteren?

Besøg roswi.dk for at få flere oplysninger om produkterne, eller kontakt os via nedenstående kontaktoplysninger:

Tlf.: 08-505 665 29
E-mail: michael.carlander@roswi.se

Cecilia Theisinger, Pressansvarlig
Tlf.: 08-505 665 27
E-mail: cecilia.theisinger@roswi.se

Kvalitetsprodukter for køkken, sport, fritid og friluftsliv

Roswi er grossist og importør af kvalitetsprodukter inden for køkken, sport, fritid og friluftsliv. Under det samme tag samler Roswi nogle af verdens førende mærker. Produkter, der både er flotte og perfekte i deres funktion. Alt er omhyggeligt udvalgt og testet af virksomheden.

Blandt de kendte mærker finder man SCARPA, Darn Tough, Maglite, Patagonia, Biolite, Cabeau og andre. Mere information om mærker repræsenteret af Roswi AB findes på www.roswi.dk.