Vintersport - Ting, der lader dig præstere bedre

Vintersport - Ting, der lader dig præstere bedre

Sneen lægger sig over landskabet, og det er ikke bare smukt – det byder også på muligheder for helt nye naturoplevelser og udendørssport. Styrtløb, telemark, isklatring, vandring, skøjteløb eller en tur med hundespand. Der er mange muligheder, og med det rette udstyr kan du tage enhver udfordring op.

Vintertrioen som sikrer din væskebalance
Is hører hjemme på skøjtebanen og ikke i dit væskesystem. Sørg for at få nok at drikke og have væskebalancen i orden, også selvom du dyrker vintersport.

Hydrapaks VELOCITY IT 1,5l og ULTRAFLASK IT 500 er super praktiske at have med, og de er isolerede, så de kan tåle lave temperaturer. Desuden er de bløde, så de kan komprimeres, efterhånden som du drikker. De udgør heller ikke en sikkerhedsrisiko, hvis du falder, for du brækker ikke ribben eller andet, da flaskerne er meget bløde.

Arctic fusion tube kit er en solidt skumisoleret slange med quick-tilkobling til din vandblære fra Hydrapak. Et beskyttende hylster til mundstykket sørger for, at systemet ikke fryser til.

Skistøvler til en perfekt dag på pisterne!
Hvis du er lige så pjattet med at stå på ski, som vi er, kan vi varmt anbefale, at du tjekker SCARPA's sortiment af skistøvler i verdensklasse. Maestrale RS leverer maksimal ydeevne og forbedret kontrol over dine bevægelser, når du kører alpint. Den er fremstillet i førsteklasses materialer og baseret på en teknologi som gør, at du lettere kan løbe opad. En unik letvægtsstøvle til alpine topture!

Varme om fødderne
Varme fødder er en forudsætning for at kunne nyde de fleste vinteraktiviteter, og det kan Darn Tough strømperne sørge for. De er fremstillet i Vermont i forskellige modeller, som kan klare alle typer udfordringer, du måtte komme ud for. Uanset om du har brug for smidighed, åndbarhed, varme eller ekstra beskyttelse af fodens mere følsomme dele. Foruden de tekniske detaljer er Darn Tough frem for alt kendt for deres kvalitet og "Guarantee for life". Nedenfor kan du læse om et udpluk af skistrømperne fra deres sortiment.

Vælg mellem forskellige tykkelser på dine skistrømper. Vælg RFL OTC Ultralight, hvis du leder efter en mere kølende og smidig skistrømpe. Eller prøv en funktionel strømpe, som også har et specielt mønster som Mama Bear OTC Cushion. Med polstring og ekstra skinnebensstøtte syet ind i bjørnens ansigt hjælper denne skistrømpe dig til at præstere hele dagen på pisterne. Den giver enestående komfort, holdbarhed og pasform til dig, som kræver mere.

Leder du efter en rigtig tyk skistrømpe, skal du i stedet vælge Function 5 OTC Padded cushion. Det er en strømpe med specialvattering for ekstra beskyttelse samt dæmpning under foden for ekstra komfort.

Dette var nogle tip til både at præstere bedre og faktisk nyde vintersporten mere. Held og lykke med dine vinteraktiviteter!

Vil du have flere oplysninger om produkterne i dette indlæg? Besøg roswi.dk eller kontakt os direkte:

Roswi
Tlf.: +46 (0)8-505 665 29
E-mail: michael.carlander@roswi.se

Cecilia Theisinger, Pressansvarlig
Roswi
Tlf.: +46 (0)8-505 665 27
E-mail: cecilia.theisinger@roswi.se

Kvalitetsprodukter for køkken, sport, fritid og friluftsliv

Roswi er grossist og importør af kvalitetsprodukter inden for køkken, sport, fritid og friluftsliv. Under det samme tag samler Roswi nogle af verdens førende mærker. Produkter, der både er flotte og perfekte i deres funktion. Alt er omhyggeligt udvalgt og testet af virksomheden.

Blandt de kendte mærker finder man SCARPA, Darn Tough, Maglite, Patagonia, Biolite, Cabeau og andre. Mere information om mærker repræsenteret af Roswi AB findes på www.roswi.dk.