Sadolin sætter kulør på Nordens heldigste børnehaver

Børnehaver i Danmark, Sverige, Norge og Finland får nu muligheden for at vinde en forfriskende ”make-over”, hvor Sadolin stiller professionel hjælp og materialer til rådighed.

Et sted i Danmark er der en heldig børnehave, der snart vil opleve en farverig forvandling. Det er der også i Sverige, Norge og Finland, for Sadolin udskriver en nordisk konkurrence, hvor hovedpræmien i de nævnte lande er en ”make-over” fuld af kulør og humør.

Sadolin stiller professionel hjælp og materialer til rådighed, og i løbet af en weekend vil den vindende institution blive frisket op med glade farver.  Konkurrencen er inspireret af Sadolins globale Let’s Colour projekt, som kendes fra TV og er yderligere beskrevet på www.letscolourproject.com.

Sadolin har et stort udvalg af miljømærkede produkter, så man som forbruger kan være med til at skåne miljøet.

Sådan forgår konkurrencen

Den danske del af konkurrencen foregår på www.facebook.com/sadolin.dk.

Konkurrencen forløber som en afstemning, hvor hver stemme tæller som et lod i konkurrencen. Lodtrækningen forestås af Sadolin. Konkurrencen starter den 15. april 2011 og slutter den 17. maj 2011. Sadolin ser frem til at følge den stort anlagte konkurrence og navnlig til at give de heldige børnehaver en farverig forvandling.

Også Løgstør skifter kulør

Bredgade i Løgstør regnes for en af de mest triste og kedelige gader i Danmark, og det vil Sadolin i samarbejde med lokalborgerne nu lave om på. Projektet omfatter flere end 100 huse, som vil blive afrenset og malet, så indfaldsvejen til Løgstør får et farverigt løft. Projektet har fået stor opmærksomhed fra lokale og nationale medier og indgår i Sadolins Let’s Colour kampagne, som støtter byfornyelsesprojekter i hele verden. Sadolin har tidligere stået for lignende projekter i Indien, Sydafrika, Tyrkiet, Brasilien, Holland samt England – og nu er turen altså kommet til Løgstør.

For yderligere information, kontakt venligst

Katrine Jensen
Marketing Koordinator