Saint-Gobain Abrasives lancerer ny hjemmeside

Saint-Gobain Abrasives lancerer ny hjemmeside

Saint-Gobain Abrasives har lanceret en ny hjemmeside. På den nye hjemmeside findes information om selskabet både internationalt og i Danmark.

På den nye hjemmeside beskrives blandt andet Saint-Gobain Abrasives virksomhed og de forskellige varemærker der arbejdes med (Norton, Flexovit, Winter, Clipper, m.fl.). Desuden præsenteres de dominerende produktsortimenter med flere eksempler på de seneste års innovation som bindemiddelsystem til præcisionsslibning, lydsvage diamantklinger, afsmitningsfrie beartexprodukter og vibrationsdæmpende gulvsave. Videre beskrives de forskellige markeder, hvor selskabet har sine vigtigste opgaver som f.eks. industri, bygge- og anlæg, billakering samt håndværk og hobby.

På hjemmesiden findes desuden flere nyheder og begivenheder, links til de forskellige varemærkers egne hjemmesider samt information om Saint-Gobain Abrasives A/S i Danmark.

Hjemmeside adresse er: www.saint-gobain-abrasives.com/da-dk

Erik Møller

Pressekontakt Salgschef Danmark +45 2323 5244

Verdens største producent af slibeprodukter

Saint-Gobain Abrasives A/S er førende leverandør af slibeprodukter og indgår i Saint-Gobain Abrasives som verdens største producent af slibeprodukter. Saint-Gobain Abrasives A/S er en veletableret leverandør til den danske industri, autobranchen og distributører og er bedst kendt for en meget bred vifte af produkter af meget høj kvalitet. I Danmark markedsføres flere af Saint-Gobain’s velkendte mærker som Norton, Flexovit, Winter, Clipper og Nimbus.