Norton lancerer en ny serie af slibe- og hvæssesten

Norton lancerer en ny serie af slibe- og hvæssesten

Under Norton-mærket lancerer den globale producent af slibemidler Saint-Gobain Abrasives en række slibe- og hvæssesten af professionel kvalitet til reparation og vedligeholdelse af knive i husholdningen.

Sortimentet omfatter tre slibesten som kombintionssten i 2 kornstørrelser, en diamantsten, en dobbelt knivsliber, et strygestål, en slibeguide og en skridsikker måtte.

Knivene er et af de vigtigste og mest brugte værktøjer i køkkenet. De er ofte dyre, og det er vigtigt at vedligeholde deres skarpe kant for at undgå sløve knive, som kan indeholde bakterier og være farlige at bruge. Norton tilbyder en professionel kvalitetsløsning til at fastgøre og fjerne hak og ridser som kan sløve klingen over tid og forvandle sløve klinger til stærke og knivskarpe værktøjer, der holder.

”Denne serie er designet med brugeren i tankerne hele tiden. Ydeevne og sikkerhed er vigtige prioriteter, og alle produkter har funktioner, der maksimerer sikkerheden under brug, som f.eks. skridsikre underlag og beskyttelsesringe på håndtagene. Vores løsninger giver enestående resultater, og takket være vores instruktionsvideoer og letforståelig emballage er serien velegnet til alle niveauer af ekspertise, fra begynder til ekspert," siger Kevin Lecat, produktchef for DIY hos Saint-Gobain Abrasives EMEA.

Saint-Gobain Abrasives A/S er førende leverandør af slibeprodukter og indgår i Saint-Gobain Abrasives, verdens største producent af slibeprodukter. Saint-Gobain Abrasives anvender den nyeste teknologi, er førende inden for udvikling af nye slibematerialer og byder på en række førende mærker som Norton, Clipper, Nimbus, Flexovit, Winter og Baystate.

Erik Møller

Pressekontakt Salgschef Danmark +45 2323 5244

Verdens største producent af slibeprodukter

Saint-Gobain Abrasives A/S er førende leverandør af slibeprodukter og indgår i Saint-Gobain Abrasives som verdens største producent af slibeprodukter. Saint-Gobain Abrasives A/S er en veletableret leverandør til den danske industri, autobranchen og distributører og er bedst kendt for en meget bred vifte af produkter af meget høj kvalitet. I Danmark markedsføres flere af Saint-Gobain’s velkendte mærker som Norton, Flexovit, Winter, Clipper og Nimbus.