Ny salgsdirektør for Saint-Gobain Abrasives

Ny salgsdirektør for Saint-Gobain Abrasives

Den førende leverandør af slibeprodukter, Saint-Gobain Abrasives, rekrutterer Joakim Baringe til Sales Director Distribution Markets Scandinavia.

Joakim Baringe har stor erfaring fra ledende stillinger og kommer fra rollen som Salgsdirektør hos Hällde Maskiner, der producerer fødevarebehandlingsmaskiner til professionel brug. I rollen som Sales Director Distribution Markets i Saint-Gobain Abrasives, vil Joakim Baringe føre og videreudvikle salget af Saint-Gobains Norton, Norton Clipper, Flexovit og Farécla-mærker til distributionsmarkedet i Skandinavien og Finland.

"Jeg vil gerne takke for tilliden og ser frem til fortsat at udvikle distributionen af Saint-Gobain Abrasives mærker sammen med teamet i Skandinavien. Jeg har mange års erfaring med at opbygge og udvikle distribution af førsteklasses produkter på det internationale marked, tilpasset nutidens udfordringer," siger Joakim Baringe, Sales Director Distribution Markets Scandinavia, Saint-Gobain Abrasives.

"Joakim Baringe vil med sine mere end 20 års erfaring fra distributionsmarkedet bygge videre på de stærke partnerskaber med kunderne, som altid er i fokus i Saint-Gobain Abrasives. Vi ser frem til at byde Joakim velkommen som Sales Director Distribution Markets med den mission at fortsætte med at udvikle vores ambitiøse vækstrejse i Skandinavien og Finland," siger Adrian Hough, General Manager for Nordeuropa, Saint-Gobain Abrasives.

Joakim Baringe afløser Jonas Falk, som tiltræder i rollen som Managing Director hos Saint-Gobain Autover Sweden.

Den 21. marts vil Joakim Baringe indtræde i sin nye rolle.

Saint-Gobain Abrasives A/S er førende leverandør af slibeprodukter og indgår i Saint-Gobain Abrasives, verdens største producent af slibeprodukter. Saint-Gobain Abrasives anvender den nyeste teknologi, er førende inden for udvikling af nye slibematerialer og byder på en række førende mærker som Norton, Clipper, Nimbus, Flexovit, Winter og Baystate.

Erik Møller

Pressekontakt Salgschef Danmark +45 2323 5244

Verdens største producent af slibeprodukter

Saint-Gobain Abrasives A/S er førende leverandør af slibeprodukter og indgår i Saint-Gobain Abrasives som verdens største producent af slibeprodukter. Saint-Gobain Abrasives A/S er en veletableret leverandør til den danske industri, autobranchen og distributører og er bedst kendt for en meget bred vifte af produkter af meget høj kvalitet. I Danmark markedsføres flere af Saint-Gobain’s velkendte mærker som Norton, Flexovit, Winter, Clipper og Nimbus.