Saint-Gobain lancerer nyt sortiment af lim og klæbemidler

Saint-Gobain lancerer nyt sortiment af lim og klæbemidler

Saint-Gobain lancerer OneBond: et nyt varemærke med lim og klæbemidler til vedligeholdelse, reparation og monteringer. Virksomheden, som er førende leverandør af slibeprodukter, udvider således sit produktudbud med sekundlim, filler-lim, gevindsikring og gevindtætning.

OneBond tilbyder højtydende, holdbare løsninger til en sikker og effektiv behandling af udstyr og værktøj i forbindelse med reparation og vedligeholdelse.

Traditionelle mekaniske sammenføjningsmetoder som svejsning og mekanisk montering kan ofte være dyre og tidskrævende løsninger. Limens teknologi er udviklet specifikt som et alternativ til de traditionelle metoder, samtidig med at brugeren kan reducere sine omkostninger og spare tid.

– Med OneBond tilbyder vi sikre, brugervenlige og praktiske lime, der er designet til at spare tid, kræfter og omkostninger i forbindelse med montering og vedligeholdelse. Uanset om der er brug for høj klæbeevne, modstandsdygtighed over for temperatur og andre forhold, fleksibilitet, en hurtig hærdehastighed eller viskositet, findes der en løsning blandt det nye sortiment fra OneBond, siger Joakim Baringe, som er Sales Director for Distribution Markets Scandinavia hos Saint-Gobain Abrasives.

Det nye sortiment består af et bredt udvalg af løsninger til en række almindelige anvendelser.

– Vores sekundlim hærder hurtigt og kan anvendes på mange forskellige materialer. OneBonds filler-lime er kraftige, slidstærke og holdbare under krævende forhold. Gevindsikringerne og gevindtætningerne har en unik formular uden giftstoffer samt en fremragende kemisk holdbarhed ved anvendelse til pumper, gearkasser, motordæksler og kabinetter, hvilket eliminerer lækage og korrosion. Vores produktudbud omfatter et godt udvalg af klæbeevner, gevindsikringer og muligheder for udfyldning af huller. Med OneBond kan vi forbedre og effektivisere brugernes forretning, fortæller Erik Møller, der er salgschef i Danmark hos Saint-Gobain Abrasives.

OneBond vil i en nær fremtid udvide sit sortiment af lim og klæbemidler til eftermarkedet for biler, byggebranchen samt gør-det-selv-markederne i hele Europa.

Gå til www.onebondadhesives.com, eller kontakt din lokale salgsrepræsentant for at få flere oplysninger om OneBond og det nye sortiment.

Saint-Gobain Abrasives tilbyder effektive og brugervenlige løsninger, der gør det muligt for kunderne at skære, forme og overfladebehandle alle typer materialer, selv i de mest komplekse og krævende anvendelser. Saint-Gobain Abrasives arbejder tæt sammen med slutbrugere og slibeeksperter for at udvikle og levere skræddersyede løsninger med henblik på at garantere den bedste løsning, hvad angår ydeevne, omkostninger og sikkerhed. Saint-Gobain Abrasives udnytter fordelene ved global produktion, men betjener sine kunder lokalt gennem en struktureret salgsvirksomhed i 27 lande med over 10.000 medarbejdere.

Erik Møller

Pressekontakt Salgschef Danmark +45 2323 5244

Verdens største producent af slibeprodukter

Saint-Gobain Abrasives A/S er førende leverandør af slibeprodukter og indgår i Saint-Gobain Abrasives som verdens største producent af slibeprodukter. Saint-Gobain Abrasives A/S er en veletableret leverandør til den danske industri, autobranchen og distributører og er bedst kendt for en meget bred vifte af produkter af meget høj kvalitet. I Danmark markedsføres flere af Saint-Gobain’s velkendte mærker som Norton, Flexovit, Winter, Clipper og Nimbus.