Med nøglefri og fuldt mobile adgangsmuligheder - og ekstraordinær opmærksomhed på detaljer - leverer denne hængelås en uovertruffen holdbarhed og pålidelighed.

Den nye SALTO Neoxx G3: Den ultimative elektroniske hængelås.

SALTOs nye elektroniske hængelås Neoxx G3 er en avanceret og alsidig lås, der kan anvendes i mange forskellige sammenhænge.

"Vi er glade for at kunne annoncere lanceringen af den elektroniske SALTO Neoxx G3, der er en af de mest avancerede og alsidige hængelåse på markedet", udtaler Marc Handels, SALTO Systems CTIO. "Neoxx G3 hængelås er perfekt til en lang række adgangskontrolløsninger og er især velegnet til udendørs installationer, hvor der er behov for den rapportering og avancerede teknologi, som elektronisk adgang kan levere, samt for et produkt med et robust ydre, der kan modstå ekstreme vejrforhold."

Denne elektroniske hængelås er designet med ekstraordinær opmærksomhed på detaljer og har en uovertruffen holdbarhed og pålidelighed, hvilket sikrer, at ejendomme og værdier forbliver sikre og beskyttede.

SALTO Neoxx G3-hængelåsen er udstyret med en særlig forstærket kapsling med 2-lagsstruktur, der giver optimal beskyttelse mod fald, stød, de hårdeste miljøer eller intensiv brug.

Når det gælder innovation, integrerer SALTO Neoxx G3 med RFID-, Bluetooth LE- og NFC-teknologier for at give den ultimative nøglefri oplevelse og det mest avancerede elektroniske låsesystem på markedet. Desuden har Neoxx G3 indbygget SALTO SVN data-on-card og BLUEnet Wireless netværkskompatible kerneteknologier. Takket være avancerede BLUEnet Wireless funktioner kan hængelåsen læse, modtage og skrive oplysninger via et digitalt adgangsmedie eller kommunikere i realtid over-the-air (OTA).

Den elektroniske hængelås omfatter også SALTO JustIN Mobile-teknologi, som giver brugerne mulighed for at få adgang med en iOS- eller Android smartphone. Brugerne kan åbne døre, porte og hængelåse med en smartphone, en iPhone med Apple Wallet eller et Apple Watch, hvorved behovet for fysiske nøgler forsvinder.

SALTO Neoxx G3-hængelåsen er fremstillet af hærdet stål med en aftagelig bøjle, som kan afmonteres helt fra hængelåsen. Kapslingen med 2-lagsstruktur garanterer den ultimative beskyttelse mod fald, stød, ekstreme miljøer eller intensiv brug. Bøjlen fås i 8 mm diameter og længdeindstillinger på 25 mm, 30 mm, 60 mm og 90 mm. Hængelåsen vejer 515 g.

Andre funktioner omfatter borebeskyttelse, batteriudskiftning i nødstilfælde, batteriovervågning for at optimere vedligeholdelse og batterilevetid, optisk signalering via LED-lys og tofarvet grønt/rødt lys til angivelse af adgangstilladelse, med akustisk signal som ekstraudstyr.

SALTO Neoxx G3 er blevet testet til 130.000 åbninger på et sæt standardbatterier (4 x LR1) og er IP66 - IP68-klassificeret for vandtæthed, hvilket gør den egnet til alle slags vejrforhold, selv de meget ekstreme. Den er også IK08-stødsikker takket være den gummibeklædte kapsling, der ikke ridser, men giver ekstra beskyttelse.

"Vi har designet Neoxx G3 til at opfylde de ekstreme krav, der findes i disse udendørs områder, men også til at være kompatibel med SALTO on-premise Space-adgangsplatformen og SALTO KS- og Homelok cloud-applikationerne", udtaler Handels. "Sammen leverer vores løsninger en omfattende adgangsplatform til enhver type virksomhed. Du skal ikke længere bekymre dig om, hvorvidt dine værdigenstande, brugere, gæster, beboere eller besøgende er sikre og beskyttede. Uanset hvilken type facilitet eller ejendom det drejer sig om, har SALTO en række forskellige elektroniske låseløsninger, der vil forbedre sikkerheden og driften.”

For yderligere information, besøg venligst SALTOs hjemmeside.

SALTO har siden 2001 leveret avancerede elektroniske adgangskontrolløsninger - trådløse og nøglefri. Med fokus på kontinuerlig innovation er SALTO fast besluttet på at udvikle de teknologisk mest avancerede og fleksible elektroniske låseløsninger, der kan dække behovet på enhver dør og hos enhver bruger. SALTO har igennem årene etableret sig som en av de globale markedsleder inden for elektronisk adgangskontrolløsning.

SALTO har siden 2001 leveret avancerede elektroniske adgangskontrolløsninger - trådløse og nøglefri. Med fokus på kontinuerlig innovation er SALTO fast besluttet på at udvikle de teknologisk mest avancerede og fleksible elektroniske låseløsninger, der kan dække behovet på enhver dør og hos enhver bruger. SALTO har igennem årene etableret sig som en global markedsleder inden for elektronisk adgangskontrolløsning.

SALTO fortsætter med at udvikle sit brand, og i dag kendes SALTO for innovative løsninger, der sætter nye standarder indenfor sikkerhed, fleksibilitet og design, hvilket skaber fordele over hele verden. De banebrydende SALTO Virtual Network SVN data-on-card teknologier skaber fortsat smarte låseløsninger, som placerer SALTO i toppen af markedet. For nylig har selskabets teknologiske ekspertise bragt SALTO i den førende position indenfor både cloudbaseret adgangskontrol teknologi og mobile adgangsløsninger.

SALTO Systems leverer fortsat revolutionerende, elektroniske låseløsninger til et stort antal brancher og sektorer - fra kontorbygninger, offentlig administration og sundhedssektoren, til offentlige instanser, uddannelsessektoren, boligsektoren, hotel- og restaurationsbranchen, m.fl. - over hele verden.