Lancering af SALTO XS4 Original+

SALTO lancerer XS4 Original+ med nye, smarte adgangsfunktioner

Den nye SALTO XS4 Original+ tager en tryg og gennemprøvet XS4 Original elektronisk låse-produktfamilie og indbygger den seneste teknologi for at imødekomme krav og forventninger i det nuværende og morgendagens adgangskontrolmarked.

SALTO XS4 Original+ designet er baseret på den eksisterende kapsling og de samme mekaniske komponenter som XS4 Originalen. XS4 Original+ har indbygget helt nye funktioner som SALTO BLUEnet realtids kommunikation og SVN-Flex, der giver fritstående og smarte SALTO XS4 Original+ låse mulighed for opdatering af brugernes adgangsmedier direkte på dørens læser. Kompatibel med en række SALTO platforme og løsninger, inklusive SALTO Space data-on-card, SALTO KS - Keys as a Service cloudbaseret adgangskontrolløsning og SALTOs JustIn Mobilteknologi med digitale nøgler. XS4 Original+ læser både RFID Mifare/DESFire, Bluetooth LE, og NFC baserede teknologier.

Enkel at installere og benytte ved renoveringer. SALTO XS4 Original+ kan installeres på ANSI, Euro, DIN og skandinaviske/nordiske dør industristandarder. Universelt kompatibel og kan erstatte eksisterende dørbeslag og hardware på stort set enhver dør med næsten uendelige typer og design som valgmuligheder.

Takket være et smalt opdateret design kan XS4 Original+ give et mere moderne udtryk, men passer samtidigt med eksisterende Original langskilte, noget der har været et stort ønske fra mange eksisterende kunder. Selve læseren er nu lidt fladere og kan leveres i både en sort og hvid version, og giver dermed endnu flere valgmuligheder og et enkelt moderne udseende.

XS4 Original+ kan skræddersyes til din ejendom og behov for design på dørene, med en bred vifte af overflader og farver, inklusive den nye Mørk Bronze farve, med valgfri sort eller hvid læser. Du kan selv designe og visualisere på en lang række dørdesigns og farver ved at benytte SALTO MyLock konfigurationsværktøjet på: www.mylock.saltosystems.com

Kontakt din certificerede SALTO Partner eller besøg www.saltosystems.dk

SALTO har siden 2001 leveret avancerede elektroniske adgangskontrolløsninger - trådløse og nøglefri. Med fokus på kontinuerlig innovation er SALTO fast besluttet på at udvikle de teknologisk mest avancerede og fleksible elektroniske låseløsninger, der kan dække behovet på enhver dør og hos enhver bruger. SALTO har igennem årene etableret sig som en av de globale markedsleder inden for elektronisk adgangskontrolløsning.

SALTO har siden 2001 leveret avancerede elektroniske adgangskontrolløsninger - trådløse og nøglefri. Med fokus på kontinuerlig innovation er SALTO fast besluttet på at udvikle de teknologisk mest avancerede og fleksible elektroniske låseløsninger, der kan dække behovet på enhver dør og hos enhver bruger. SALTO har igennem årene etableret sig som en global markedsleder inden for elektronisk adgangskontrolløsning.

SALTO fortsætter med at udvikle sit brand, og i dag kendes SALTO for innovative løsninger, der sætter nye standarder indenfor sikkerhed, fleksibilitet og design, hvilket skaber fordele over hele verden. De banebrydende SALTO Virtual Network SVN data-on-card teknologier skaber fortsat smarte låseløsninger, som placerer SALTO i toppen af markedet. For nylig har selskabets teknologiske ekspertise bragt SALTO i den førende position indenfor både cloudbaseret adgangskontrol teknologi og mobile adgangsløsninger.

SALTO Systems leverer fortsat revolutionerende, elektroniske låseløsninger til et stort antal brancher og sektorer - fra kontorbygninger, offentlig administration og sundhedssektoren, til offentlige instanser, uddannelsessektoren, boligsektoren, hotel- og restaurationsbranchen, m.fl. - over hele verden.