Badehotellet Søfryd har skiftet ejer, og i den forbindelse har den nye ledelse valgt at fortsætte partnerskabet med Indkøbsforeningen Samhandel for fortsat at optimere på hotellets totalindkøb

Badehotellet Søfryd har fået ny ejer

Badehotellet Søfryd har besluttet at forblive medlem af Samhandel, selv efter et ejerskifte. Efter skiftet i ejerskabet har den nye ledelse besluttet at fortsætte samarbejdet med Samhandel, da de værdsætter de fordele og muligheder, som medlemsskabet bringer med sig.

Badehotellet Søfryd er en charmerende kystejendom beliggende i Jyllinge, en malerisk by i den østlige del af Danmark. Hotellet ligger smukt ved kysten og tilbyder en afslappende og idyllisk atmosfære, der er perfekt til en afslappende ferie eller et weekendophold.

Selve hotellet er kendt for sin klassiske arkitektur og rustikke charme. Bygningen har bevaret sin historiske karakter og tilbyder gæsterne autentiske omgivelser med moderne bekvemmeligheder. Værelserne på Badehotellet Søfryd er indrettet med komfortable senge og en hyggelig atmosfære, der giver mulighed for en god nats søvn.

Badehotellet Søfryd tilbyder smukt indrettet festsal og festlokaler til fejringer af begivenheder som bryllupper, fødselsdage og jubilæer. Til møder, kurser og konferencer har hotellet moderne mødelokaler med audiovisuelt udstyr og trådløs internetadgang. Personalet kan hjælpe med planlægning af selskabsmenuer og øvrig forplejning.

Hotellets restaurant serverer lækre retter baseret på friske lokale råvarer. Gæsterne kan nyde et måltid med udsigt over vandet og nyde de kulinariske oplevelser, som Badehotellet Søfryd tilbyder.

Samhandel holder som vanligt fokus på indkøbsfunktionen, for at skabe maksimal værdi for medlemmerne, der i forvejen tæller kæder som Milling Hotel, Small Danish Hotels, Sinatur, Danhostel, Zleep Hotels, Munkebjerg Gruppen, Brøchner Hotels, Go Hotels, Nordic Choice Hotels samt godt 250 individuelle kroer, hoteller og restaurationer landet over.

Samhandel har et stærkt set-up på såvel medlemssiden som på leverandør- og personalesiden, der vil sikre, at Badehotellet Søfryd træder ind i et samarbejde, der vil give dem økonomiske gevinster på deres totalindkøb, som de ikke finder andre steder. Samhandel, der i dag har godt 380 medlemmer fordelt på hele landet, vækster for tiden betragteligt.

Samhandel hilser den nye ledelse velkommen og ser frem til at fortsætte samarbejdet.

For yderligere information kontakt venligst Pia Nielsen, Badehotellet Søfryd på mail accounting@badehotel-soefryd.dk eller Torben Serritslev, Samhandel på mail ts@samhandel.dk.