Egholm Vestergaard er nu en del af Samhandel

Egholm Vestergaard har indgået partnerskab med Samhandel omkring optimering af deres indkøb. Dermed får Egholm Vestergaard frigjort tid og opnår et strammere greb om deres forretningsmæssige fokus- og kerneområder.

Egholm Vestergaard er beliggende på øen Egholm, kun 5 minutters færgetur fra Aalborg centrum. Ejendommen udstråler en hjemlig atmosfære fyldt med hygge, stemning og personlighed, og det er tydeligt, at dette sted er dybt forankret i familiens eje og drift.

Med en indretning, der kombinerer mødelokaler, opholdsrum og pejsestue i et privat hjem, skaber stedet en unik atmosfære, der lægger en fantastisk ramme for ethvert arrangement, uanset om det er erhvervsmøder eller private selskaber. Egholm Vestergaard tilbyder fuld privatliv, idet de kun værter én kunde ad gangen. Dette muliggør skræddersyede arrangementer og en fleksibel tilgang til at opfylde kundens specifikke behov. Stedets unikke beliggenhed og indretning skaber en uforglemmelig ramme for arrangementer, omgivet af naturen og idyllisk udsigt.

Egholm Vestergaard tilbyder 18 komfortable dobbeltværelser inddelt i tre kategorier. Disse værelser har høj standard og inkluderer eget badeværelse. Gæsterne kan nyde en hyggelig overnatning i historisk indrettede deluxeværelser på stueplan eller standardværelser på første sal. Med mulighed for opredninger kan op til 50 personer overnatte på dette smukke landsted.

Samhandel holder som vanligt fokus på indkøbsfunktionen for at skabe maksimal værdi for medlemmerne, der i forvejen tæller kæder som Milling Hotel, Small Danish Hotels, Sinatur, Danhostel, Zleep Hotels, Munkebjerg Gruppen, Brøchner Hotels, Go Hotels, Nordic Choice Hotels samt godt 250 individuelle kroer, hoteller og restaurationer landet over.

Samhandel har et stærkt set-up på såvel medlemssiden som på leverandør- og personalesiden, der vil sikre, at Egholm Vestergaard træder ind i et samarbejde, der giver dem økonomiske gevinster på deres totalindkøb, som de ikke finder andre steder. Samhandel, der i dag har godt 390 medlemmer fordelt over hele landet, vækster for tiden betragteligt.

Samhandel glæder sig over at kunne byde Egholm Vestergaard velkommen.

For yderligere information kontakt venligst Daniel Hansson, Egholm Vestergaard på mail: dh@ev.dk eller Torben Serritslev, Samhandel på mail: ts@samhandel.dk.