Hotel Bretagne i Hornbæk har indgået partnerskab med Samhandel omkring optimering af deres indkøb.

Hotel Bretagne er nu en del af Samhandel

Hotel Bretagne har indgået partnerskab med Samhandel omkring optimering af deres indkøb. Dermed får Hotel Bretagne frigjort tid og opnår et strammere greb om deres forretningsmæssige fokus- og kerneområder.

Hotel Bretagne er beliggende i Hornbæk. Hotellet er kendt for sin hyggelige atmosfære og maleriske beliggenhed tæt på stranden. Det tilbyder en række komfortable værelser og suiter, der er smagfuldt indrettet og udstyret med moderne bekvemmeligheder.

Hotel Bretagne er det ideelle valg for virksomheder, der søger et inspirerende mødested ved havet. Deres faciliteter omfatter moderne konferencelokaler, komfortable overnatningsmuligheder og en fremragende restaurant med fokus på lokale råvarer.

Samhandel holder som vanligt fokus på indkøbsfunktionen for at skabe maksimal værdi for medlemmerne, der i forvejen tæller kæder som Milling Hotel, Small Danish Hotels, Sinatur, Danhostel, Zleep Hotels, Munkebjerg Gruppen, Brøchner Hotels, Go Hotels, Nordic Choice Hotels samt godt 250 individuelle kroer, hoteller og restaurationer landet over.

Samhandel har et stærkt set-up på såvel medlemssiden som på leverandør- og personalesiden, der vil sikre, at Hotel Bretagne træder ind i et samarbejde, der vil give dem økonomiske gevinster på deres totalindkøb, som de ikke finder andre steder. Samhandel, der i dag har godt 380 medlemmer fordelt over hele landet, vækster for tiden betragteligt.

Samhandel glæder sig over at kunne byde Hotel Bretagne velkommen.

For yderligere information kontakt venligst Anne Heebøll Harboe, Hotel Bretagne på mail adm@hotelbretagne.dk eller CEO Torben Serritslev, Samhandel på mail ts@samhandel.dk