De tre nye forpagtere af Hotel Kløver Es er fra venstre Jakob Schmidt, Robin Astrup Hougaard og Mark Juulsgaard Mathiesen.

Hotel Kløver Es i Hellevad i Sønderjylland bliver en del af Samhandel

Hotel Kløver Es i Hellevad i Sønderjylland har indgået partnerskab med Samhandel omkring outsourcing af deres indkøb. Dermed får Hotel Kløver Es frigivet tid til at fokusere 100% på egne kerneområder, som bl.a. er at servere kvalitetsmad, afholde private selskaber og servicere overnattende gæster.

De 3 venner Jakob Schmidt, Robin Astrup Hougaard og Mark Juulsgaard overtog den 31. januar 2020 forpagtningen af det mere end 100 år gamle hotel, Kløver Es. De er alle tre bosiddende i Rødekro, og så er de ikke ukendte i branchen. De har tidligere forpagtet Hotel Pauli i Vojens, og sammen har de også Fest Kompagniet, som kort fortalt er et koncept, der går ud på, at kunderne selv lejer et forsamlingshus, og så klarer Fest Kompagniet resten mht. mad, servering og opvask.

Vi har alle tre glædet os helt vildt til at komme i gang. Fest Kompagniet kommer stadig til at køre, som vi har gjort det hidtil, men er blevet en del af Hotel Kløver Es pr. 1. februar 2020,” siger Jakob Schmidt.

Hotel Kløver Es er beliggende midt i hjertet af Sønderjylland ca. 7 km fra motorvejen ved Aabenraa N. Hotellet fremstår i gammel men pæn stil med nyrenoveret køkken, som tilbyder et stort antal retter som à la carte, dagens middag samt mange gode vine til gode priser.

Samhandel holder som vanligt fokus på indkøbsfunktionen for at skabe maksimal værdi for medlemmerne, der i forvejen tæller kæder som Milling Hotel, Smal Danish Hotels, First Hotels, Sinatur, Danhostel, Zleep Hotels, Munkebjerg Gruppen, Brøchner Hotels, Nordic Choice Hotels samt op mod 100 individuelle kroer, hoteller og restaurationer landet over. Med en indkøbsvolumen, der i år anslås at ramme 800 mio. kr., sikrer Samhandel sine leverandører og medlemmer gode forretningsbetingelser.

Samhandel har et stærkt set-up på såvel medlemssiden som på leverandør- og personalesiden, der vil sikre, at Hotel Kløver Es træder ind i et samarbejde, der vil give dem økonomiske gevinster på deres totalindkøb, som de ikke finder andre steder. Samhandel, der i dag har godt 350 medlemmer fordelt over hele landet, vækster for tiden betragteligt.

Samhandel glæder sig over at kunne byde Hotel Kløver Es velkommen.

For yderligere information kontakt venligst forpagter af Hotel Kløver Es, Jakob Schmidt på tlf. 74 669 140 eller CEO hos Indkøbsforeningen Samhandel, Torben Serritslev, på tlf. 226 72 226.