Thomas Hjort er tiltrådt som nyt bestyrelsesmedlem i Indkøbsforeningen Samhandel og tilfører værdifuld ekspertise og kompetencer til at understøtte foreningens høje vækstambitioner

Thomas Hjort tiltræder bestyrelsen for Indkøbsforeningen Samhandel f.m.b.a.

Indkøbsforeningen Samhandel f.m.b.a. er glade for at meddele, at Thomas Hjort er tiltrådt bestyrelsen som nyt medlem. Med sin omfattende erfaring og ekspertise inden for branchen forventes Thomas at tilføre værdifulde kompetencer og bidrage positivt til foreningens fortsatte vækst og udvikling.

Thomas bringer en bred vifte af kompetencer og enestående indsigt i indkøbs- og handelssektoren. Han har en dokumenteret succesfuld karriere og har opnået betydelige resultater i sine nuværende og tidligere roller. Hans ekspertise inden for handel og forretningsdrift vil styrke Indkøbsforeningen Samhandel f.m.b.a.'s position som førende aktør i markedet.

"Vi er meget glade for at byde Thomas Hjort velkommen til vores bestyrelse," udtaler Torben Serritslev, CEO i Indkøbsforenigen Samhandel. "Han har et flot track record og en dyb forståelse af indkøbs- og handelssektoren. Vi ser frem til at drage fordel af hans indsigt og strategiske perspektiver, som vil hjælpe os med at drive vores organisation fremad og skabe endnu større værdi for vores medlemmer og interessenter."

Som medlem af bestyrelsen vil Thomas bidrage til udformningen og implementeringen af strategier, der styrker Indkøbsforeningen Samhandel f.m.b.a.'s position på markedet og sikrer fortsat succes. Hans unikke perspektiver og indsigt vil være med til at forme foreningens indkøbsprocesser og styrke foreningens evne til at imødekomme medlemmernes behov og krav i en stadig skiftende forretningsverden.

Indkøbsforeningen Samhandel f.m.b.a. ser frem til at arbejde sammen med Thomas Hjort og drage nytte af hans erfaring og ekspertise til at opnå nye højder i missionen om at levere værdi og optimale løsninger til medlemmerne. Udover sine øvrige bestyrelsesposter er Thomas Hjort til daglig CEO hos Arctic Import og bor privat i Aalborg med familien.

For yderligere oplysninger, kontakt venligst Torben Serritslev, adm. direktør Indkøbsforeningen Samhandel, tlf. 33 60 45 05 eller mail: ts@samhandel.dk.

Om Indkøbsforeningen Samhandel f.m.b.a.:

• Indkøbsforeningen Samhandel f.m.b.a. er en førende indkøbsorganisation, der leverer konkurrencedygtige indkøbsløsninger til medlemmer inden for HoReCa branchen.
  • Med et bredt udvalg af services, digitale tjenester og forhandlingsstyrke, samt ekspertviden, bidrager foreningen aktivt til medlemmernes økonomiske vækst og succes.
  • Indkøbsforeningen Samhandel f.m.b.a. har etableret sig som en pålidelig samarbejdspartner og er en troværdig kilde til effektivisering og optimering af indkøbsprocesser.
  • 2022 var endnu et rekordår for Indkøbsforeningen Samhandel f.m.b.a., og Thomas Hjort skal som nyt bestyrelsesmedlem være med til at bidrage til den fortsætte vækst.