Bærbare computere fra Samsung får Windows 11

Bærbare computere fra Samsung får Windows 11

Efter en pause på det Europæiske PC-marked kom Samsung tilbage hos nordiske forhandlere i 2020. Det betyder, at alle bærbare computere med Windows 10, som Samsung har lanceret i Norden siden 2020, vil kunne opgraderes til Windows 11[1].

Samtlige af Samsungs bærbare computere med Windows 10, som er udgivet på det svenske, norske, danske og finske marked de seneste to år, kommer til at blive tilbudt opdateringen til Microsofts seneste operativsystem, Windows 11. Det inkluderer samtlige syv modeller, alle konfigurationer, i Galaxy Book-serien fra 2020 og 2021.

Det er utroligt vidunderligt at være tilbage på det nordiske marked for bærbare computere. Fordelen ved at være tilbage siden sidste år er, at størstedelen af Samsungs nordiske pc -brugere har en nyere computer, hvilket igen betyder, at de fleste af vores kunder vil kunne opgradere til Windows 11”, siger Claus Holm som er IM Director og Landechef i Samsung Danmark.

Samtlige bærbare Samsung computere, der er blevet lanceret i Norden siden 2020:

• Samsung Galaxy Book S (2020)
  • Samsung Galaxy Book ION (2020)
  • Samsung Galaxy Book Flex (2020)
  • Samsung Galaxy Book Go (2021)
  • Samsung Galaxy Book (2021)
  • Samsung Galaxy Book Pro (2021)

[1] Når opgraderingen er klar til din Samsung Galaxy Book, vises den i Windows Update på din computer.

Nikoline Meincke

Pressekontakt PR senior consultant 40261663

Pressekontakt PR Manager TV/Home appliances +46 73 671 95 26
RelationsPeople