Fire TIPA-priser til Samsung

Fire TIPA-priser til Samsung

Samsungs kamera- og TV-produkter tildeles fire priser af TIPA (Technical Image Press Association)

Samsung NX300

Samsungs smarte systemkamera NX300 er blevet kåret til årets bedste systemkamera med førstepladsen i kategorien ”Best CSC Advanced”.

Samsung Galaxy Camera

Vinderen i kategorien ”Best Mobile Imaging Device” blev GALAXY Camera med jury-begrundelsen: ”Redefinition af genren for WiFi-forbundne kameraer”.

Samsung 45mm f/1.8 (2D/3D)

Samtidig med NX300 lancerede Samsung sit første 3D-objektiv til forbrugerelektronikmarkedet. Objektivet blev tildelt førstepladsen i kategorien ”Best Imaging Innovation”.

LED Smart TV 8-serien

Samsung fik også en pris i kategorien ”Best Photo TV” for modellen F8000 SMART LED 2D/3D TV som efter TIPA-juryens udsagn ”giver brugeren mulighed for at integrere og dele sine billeder via sociale medier, bruge apps samt bruge TV’et som en billed-bank for flere enheder.”

RelationsPeople

Pressekontakt For billeder og produktudlån

Samsung inspirerer verden og former fremtiden med transformative idéer og teknologier. Virksomheden er med til at redefinere vores opfattelse af tv-apparater, smartphones, bærbare enheder, tablets, digitale apparater, netværkssystemer og hukommelse, system-LSI-, støberi- og LED-løsninger. De seneste nyheder kan findes i Samsungs nyhedsrum på http://news.samsung.com