Nyhed -

MWC 2021: Samsung præsenterer ny Galaxy Watch oplevelse med et smugkig på One UI Watch

Samsung præsenterer i dag brugeroplevelsen af One UI Watch på Mobile World Congress (MWC). Den nye grænseflade er designet til at gøre Galaxy Watch og smartphone-oplevelsen mere integreret og er udviklet i tæt samarbejde med Google. Ud over en opdateret grænseflade tilbyder den ydeevneforbedringer, en lettere oplevelse mellem Watch og Android-smartphones og adgang til et endnu større antal apps via Google Play Butik. Samsung afslører endvidere, at deres kommende Galaxy Watch vil være den første enhed, der har den nye samlede platform, One UI Watch, forud installeret, som præsenteres ved Unpacked arrangementet senere på sommeren.

For mere information og video, besøg Samsungs Global Newsroom

Andreas Zannin

PR Manager IM

RelationsPeople