Ny farve og opdaterede funktioner til Galaxy Tab S7 og Tab S7+

Ny farve og opdaterede funktioner til Galaxy Tab S7 og Tab S7+

Nu lanceres både Galaxy Tab S7 og Tab S7+ i den nye blå farve Mystic Navy. Softwaren opdateres også og bruger den nyeste brugergrænseflade One UI 3, der gør integrationen lettere med andre enheder og tjenester i det økosystem, der er bygget op omkring Galaxy-serien.

- Vi ved, at vores kunder sætter pris på at kunne vælge mellem flere forskellige farver. Den nye farve Mystic Navy er virkelig lækker og et godt supplement til den allerede populære serie af specielle farver. De nye funktioner i One UI 3, der forbedrer integrationen mellem forskellige enheder, giver dig mulighed for at arbejde mere effektivt og mere produktivt end før, siger Claus Holm, Landechef i Danmark.

Den opdaterede version, One UI 3, forbedrer integrationen mellem flere enheder. Det er nu muligt nemt at overføre og dele billeder og tekst mellem enheder og projicere indhold fra en Galaxy Tab S7 eller S7+ til en PC og bruge din Galaxy Tab som en trådløs ekstern skærm til din PC.

Med funktionen Auto Switch kan høretelefonerne Galaxy Buds Pro automatisk skifte lydkilde, når det er nødvendigt. Hvis du modtager et indgående opkald på din telefon, mens du lytter til din tablet, skifter lyden automatisk til telefonen.

Med introduktionen af Mystic Blue fås Galaxy Tab S7 og S7+ nu i fire farver. Samsung Tab S7 og S7+ i Mystic Blue er tilgængelige fra og med i dag.

For mere information om Galaxy Tab S7 og Tab S7+ samt One UI 3, besøg venligst: https://news.samsung.com/global/galaxy-tab-s7-and-s7plus-users-can-enjoy-more-streamlined-galaxy-ecosystem-experiences-with-one-ui-3-update

Nikoline Meincke

Pressekontakt PR senior consultant 40261663

Kristoffer Kej