WB350 til langdistance forhold

WB350 til langdistance forhold

Kom tæt på:

Sidste år på CES 2013 præsenterede Samsung WB250F. Nu kommer version 3.0 i form af WB350F.

Kameraet er denne gang udstyret med hele 21x optisk zoom, 23mm vidvinkel og en 16 megapixel BSI CMOS-sensor.

Dine billeder deles hurtigt og nemt via NFC, WiFi eller funktionen Tag & Go. En ny teknologi fra Samsung, der let forbinder dit kamera med din smartphone, og gør det muligt let at dele dine billeder og film mellem enhederne efterfølgende.

WB350F kommer i farverne hvid, sort, brun, rød og blå, og vil være i butikkerne fra slutningen af januar 2014 til en vejledende udsalgspris på 2.000 kroner. WB-serien bliver også udvidet med WB35F (vejledende udsalgspris 1.100 kroner) der vil være i butikkerne fra februar 2014, og WB50F (vejledende udsalgspris 1.400 kroner) der vil være at finde i butikkerne fra marts 2014.

RelationsPeople

Pressekontakt For billeder og produktudlån

Samsung inspirerer verden og former fremtiden med transformative idéer og teknologier. Virksomheden er med til at redefinere vores opfattelse af tv-apparater, smartphones, bærbare enheder, tablets, digitale apparater, netværkssystemer og hukommelse, system-LSI-, støberi- og LED-løsninger. De seneste nyheder kan findes i Samsungs nyhedsrum på http://news.samsung.com