Gå til indhold
Samsung Galaxy Z Flip4 og Galaxy Z Fold4: De mest alsidige enheder, der vil ændre den måde, vi bruger smartphones

Pressemeddelelse -

Samsung skubber grænserne med den fjerde generation af foldbare smartphones, med forbedret produktivitet, tilpasningsmuligheder og FlexCam-oplevelser

København, Denmark - 10. august 2022 - Samsung Electronics Co., Ltd. annoncerede i dag den nyeste generation af banebrydende foldbare smartphones: Galaxy Z Flip4 og Galaxy Z Fold4. Begge smartphones har formfaktorer, der kan tilpasses, og opgraderet ydeevne. Galaxy Z-serien fortsætter med at bryde med konventionerne for, hvordan smartphones kan forbedre hverdagen.

"Samsung Galaxy foldbare telefoner er designet med det formål at give vores brugere en enestående mobiloplevelse, der opfylder alle behov, uanset om det er arbejde, underholdning eller kreativt. Foldbare telefoner er blevet populære og vi forventer at interessen vil stige yderligere i fremtiden med Samsungs nye lanceringer," siger Claus Holm, landechef for Samsung Danmark.

Som et bevis på Samsungs dedikation til overlegent håndværk er hver enkelt komponent blevet grundigt analyseret for at optimere oplevelsen og sikre, at alle forbrugere har en enhed, der passer til deres behov. Galaxy Z Flip4 bygger videre på succesen med Samsungs ikoniske formfaktor og tilføjer vigtige funktioner, herunder en opgraderet kameraoplevelse, et større batteri[1]og forbedrede muligheder for tilpasning, samtidig med at den bevarer sit ultrakompakte design. Galaxy Z Fold4 åbner nye muligheder for brugerne ved at levere Samsungs mest omfattende smartphone-oplevelse til dato, der tilbyder formskiftende design, krystalklare skærme og PC-lignende multitasking-funktioner sammen med avanceret kamerateknologi og kraftfulde mobilprocessorer.

Galaxy Z Flip4, det ultimative værktøj til selvudfoldelse

Galaxy Z Flip4 forbedrer vores brugeres foretrukne funktioner og gør den til det ultimative værktøj til selvudfoldelse. Dens kompakte clamshell-design giver unikke oplevelser, som ikke er mulige på nogen anden smartphone.

Brugerne kan optage håndfri video eller gruppeselfies fra forskellige vinkler ved at folde Z Flip4 delvist sammen for at aktivere FlexCam[2]og nyde dem på deres yndlingsapps[3]. Takket være Samsungs partnerskab med Meta er FlexCam optimeret til de mest populære sociale platforme, herunder Instagram, WhatsApp og Facebook. Med Z Flip4 kan man tage selfies i høj kvalitet direkte fra coverskærmen ved at udnytte hovedkameraet med det opgraderede Quick Shot. Start videooptagelse i høj kvalitet i Quick Shot-tilstand, og skift derefter nemt til Flex-tilstand for at fortsætte optagelsen håndfrit uden at stoppe videoen - ideelt for vloggere og andre kreative. Brugerne kan nu tage selfies i portrættilstand og se forhåndsvisning i det faktiske fotoforhold, når de bruger Quick Shot. Med et opgraderet kamera, der er udstyret med en 65% lysere sensor[4]drevet af Snapdragon® 8+ Gen 1 Mobile Platform, er fotos og videoer skarpere og mere stabile - dag og nat.

Z Flip4 er skabt til at give en bedre håndfri oplevelse, hvor brugerne ikke behøver at åbne telefonen. Foretag opkald, besvar sms'er, og styr endda SmartThings Scene-widgeten[5], alt sammen fra coverskærmen.

Galaxy Z Flip4 kan bruges i længere tid mellem opladningerne med det udvidede batteri på 3.700 mAh[6]. Med Super Fast Charging, der nu understøttes på Z Flip4, kan du oplade op til 50% på omkring 30 minutter[7].

Med det slankere hængsel, de lige kanter og kontrasten mellem det matte glas på bagsiden og de blanke metalrammer er designet vores mest raffinerede hidtil. Brugerne kan tilpasse Z Flip4 fuldt ud både indvendigt og udvendigt med Galaxy-temaer på både cover og hovedskærm for at supplere deres stil med brugerdefinerede skrifttyper, ikoner og designs. Desuden kan brugerne oprette deres egen Cover Screen med nye ur-designs og baggrunde i forskellige formater såsom billeder, GIF'er og endda video[8].

Galaxy Z Fold4, et kraftværk til multitasking

Galaxy Z Fold4 er resultatet af Samsung Galaxys konstante smartphone-innovation og er vores mest kraftfulde smartphone til dato. Z Fold4 kombinerer Samsungs samlede ekspertise inden for mobilteknologi for at skabe en enhed med øget funktionalitet, uanset om den er åben, lukket eller i Flex-tilstand[9]. Desuden er det den første enhed, der leveres med Android 12L, en særlig version af Android, som Google har skabt til oplevelser med store skærme, herunder foldbare enheder.

Multitasking på Z Fold4 er nemmere end nogensinde før, så brugerne kan få mere udrettet på farten. Den nye proceslinje[10]giver et layout, der minder om din pc, og giver adgang til dine foretrukne og seneste apps. Multitasking er også mere intuitivt takket være nye swipe-bevægelser[11]. Skift nemt mellem apps i fuld skærm og pop-up-vinduer, eller del skærmen i to for at få flere måder at multitaske på[12].

Samsungs partnerskaber med Google og Microsoft tager multitasking til det næste niveau. Google-apps, herunder Chrome og Gmail, understøtter nu drag-and-drop, så brugerne hurtigt kan kopiere og indsætte links, fotos og meget mere fra en app til en anden. Med Google Meet kan brugerne nu komme i kontakt med flere mennesker, mens de nyder virtuelle fællesaktiviteter, herunder at se videoer sammen på YouTube eller spille spil sammen i et videoopkald[13]. Microsofts komplette Office-pakke og Outlook udnytter den foldbare skærm og giver flere oplysninger på skærmen. Multitasking-oplevelsen er komplet med S Pen-funktionalitet[14], der gør det muligt at tegne og skrive notater på farten – hvilket kan gøres endnu nemmere med et Standing Cover med indbygget etui til S Pen[15].

Galaxy Z Fold4 tager fantastiske billeder og videoer med et opgraderet 50MP bredobjektiv og 30x Space Zoom-objektiv[16]. En række forskellige kameratilstande, herunder det større Zoom Map, der er aktiveret i Capture View-tilstand, Dual Preview og Rear Cam Selfie, er skræddersyet til at udnytte den unikke formfaktor for at øge fleksibiliteten i optagelserne. Og med den større pixelstørrelse, en 23% lysere sensor[17], og forbedret processorkraft kan brugerne optage klare billeder selv om natten.

Indholdet er endnu mere medrivende på den 7,6” store hovedskærm[18], som har fået en lysere skærm, en adaptiv opdateringsfrekvens på 120 Hz[19]og et mindre synligt UDC-kamera (Under Display Camera) med en ny scatter-type sub-pixel-opsætning. Populære apps til sociale medier som Facebook er optimeret til storskærmsoplevelsen. Brugerne kan også åbne deres foretrukne apps til streaming af underholdningstjenester som Netflix[20], og se håndfrit med Flex-tilstand. For ikke-optimerede apps kan brugerne endda styre enheden uden at afbryde indholdet med den nye Flex Mode Touchpad[21], der gør det nemmere at sætte på pause, spole tilbage og afspille videoer eller zoome ind og ud af indhold, mens enheden er i Flex Mode.

Spil er også hurtigere takket være den kraftfulde Snapdragon® 8+ Gen 1-mobilplatform og det hyper-hurtige 5G[22]. Med et slankere hængsel, en lettere vægt og endnu smallere ramme giver den bredere skærm mulighed for nemmere interaktioner med én hånd, mens du bruger Cover Screen[23].

Samsung fortsætter med at bryde barrierer for innovation for at levere det niveau af holdbarhed, som forbrugerne forventer, både indvendigt og udvendigt. Med vores Armor Aluminum-rammer og hængsels-dæksel sammen med det eksklusive Corning® Gorilla® Glass Victus®+ på coverskærmen og bagglasset er Z Flip4 og Z Fold4 vores mest robuste foldbare enheder nogensinde. Holdbarheden af hovedskærmspanelet er også forbedret takket være den optimerede lagstruktur, hvilket hjælper med at reducere skader fra eksterne stød. Derudover er både Z Flip4 og Z Fold4 udstyret med IPX8[24]-vandmodstand, så brugerne skal bekymre sig mindre, hvis de bliver fanget i regnvejr.

Galaxy Buds2 Pro, førsteklasses design med ultimativ lydoplevelse

Galaxy Buds2 Pro slutter sig til Galaxy Z-serien - Samsungs nye top-of-the-line earbuds, der giver den mest medrivende trådløse lydoplevelse med et nyt, kompakt design.

Nyd musikken med overlegen Hi-Fi 24bit Audio[25], som giver et højt dynamisk område og en krystalklar opløsning. Med det nye Samsung Seamless Codec[26](SSC HiFi) kan musik af høj kvalitet overføres uden pause, og den nye koaksiale 2-vejs højttaler gør lyden fyldigere end nogensinde før.

Det nye kompakte, ergonomiske design er 15 % mindre[27], med en sikker pasform, der er udviklet til at forhindre rotation, hvilket gør den perfekt til fitness. Tag opkald på farten med kraftfuld ANC[28], der eliminerer støj udefra.

Når du har brug for at besvare et vigtigt opkald, mens du spiller eller ser en film på din tablet, kan Buds2 Pro med et enkelt tryk skifte lydforbindelse til din telefon. Buds2 Pro er nu udstyret med Auto Switch[29], så du nemt kan skifte fra dit yndlings-tv-program til at tage imod et opkald. Og hvis du skulle komme til at forlægge dine Buds2 Pro på din rejse, gør SmartThings det nemt at finde dem igen.

Galaxy for the planet

Siden lanceringen af Galaxy S22-serien har Samsung inkorporeret genbrugsmaterialer, ikke kun i vores emballage, men også i hardwaren i vores nye produkter. Dette er de første skridt i vores Galaxy for the Planet-initiativ, som omfatter vores fortsatte inkorporering af genbrugsplast og udvikling af nye materialer i samarbejde med førende partnere inden for bæredygtighed. Mens vi fortsat arbejder på innovationer inden for bæredygtig produktion, er vi stolte af at kunne meddele, at mere end 90 % af de nye Galaxy Buds2 Pro er fremstillet af genbrugsmaterialer[30]. Den nye Galaxy Z-serie indeholder også plast opsamlet fra havet i nøglekomponenter og 100 % genbrugspapir til emballagen. Vi har også reduceret emballagens volumen med op til 58 %[31]i forhold til den første generation af Galaxy foldbare telefoner. Dette svarer til en besparelse på ca. 10.000 tons kulstofemissioner fra transport i år[32].

Tilgængelighed

Galaxy Z Flip4 supplerer brugernes stil med førsteklasses design i farverne: Bora Purple og Graphite og de nye farver: Pink Gold og Blue[33]. Den udvidede Galaxy Z Flip4 Bespoke Edition, der nu er tilgængelig i 28 lande verden over, tilbyder glasfarver og rammeindstillinger, der giver 75 kombinationer at vælge imellem, så kunderne kan personalisere deres enheds udseende[34]. Samsung tilbyder også Bespoke Upgrade Care[35]for Galaxy Z Flip4 Bespoke Edition brugere, så de har mulighed for at ændre farverne på deres enheder. Galaxy Z Fold4 og Standing Cover with Pen case[36]tilbydes i raffinerede farver, der omfatter Graygreen, Beige og Phantom Black[37].

Derudover fås Galaxy Z Fold4 i Burgundy og mulighed for lagerkapacitet på 256GB og 512GB, eksklusivt på Samsung.com[38]. Galaxy Buds2 Pro fås i tre helt nye farver, der passer perfekt til de nye foldbare enheder - Graphite, White og Bora Purple.

Galaxy Z Flip4, Fold4 og Buds2 Pro kan forudbestilles i udvalgte lande fra den 10. august og har salgsstart den 26. august i udvalgte lande.

Forudbestilling

Kunder, der forudbestiller enten Galaxy Z Flip4 eller Galaxy Z Fold4, får et gratis år med Samsung Care+, der giver beskyttelse med Samsung-ekspertsupport i 51 lande[39].

Få op til DKK 6.065 i samlet bytteværdi, når du indbytter din gamle telefon. Nogle forhandlere har mulighed for at benytte sig af tilbuddet samtidig med, at du køber din nye telefon. Du vil modtage instruktioner om, hvordan du gør dette sammen med dit køb. For andre forhandlere og køb på samsung.com/se, se nedenfor. Hvis du har forudkøbt på samsung.com/se eller gennem en forhandler, der ikke tilbyder en indbyttemulighed, skal du kontakte os hos Samsung. Instruktioner til ombytning er derefter tilgængelige i Samsung Members-appen på din nye Galaxy Z Fold4 eller Z Flip4[41].

Nyd lidt ekstra ro i sindet med reparation af 1 utilsigtet skade i 1 år, med forbehold af en selvrisiko pr. skade. Registrer din nye Galaxy Z Fold4 eller Z Flip4 inden for 30 dage efter købet for at være beskyttet. De fulde vilkår og betingelser præsenteres på købstidspunktet eller på https://www.samsung.com/se/offer/samsung-care-plus/.

Ved forudkøb af Samsung Galaxy Buds2 Pro i kampagneperioden modtager du en sort Wireless Charger Duo (værdi ca. DKK 649) ved dit køb.

Priser

Galaxy Z Flip4 (128GB) vejledende pris fra DKK 8.699, Galaxy Z Flip4 (256GB) vejledende pris fra DKK 8.999, Galaxy Z Flip4 (512GB) vejledende pris fra DKK 9.999.

Galaxy Z Fold4 (256GB) vejledende pris fra DKK 13.999, Galaxy Z Fold4 (512GB) vejledende pris fra DKK 14.999.

Galaxy Buds2 Pro vejledende pris fra DKK 1.799.

Du kan få flere oplysninger om Galaxy Z Flip4 og Z Fold4 på www.samsungmobilepress.com, news.samsung.com/global eller på www.samsung.com/global/galaxy/.

Galaxy Z Flip4

Skærm

Hovedskærm

6.7-inch FHD+*
Dynamic AMOLED 2X
Infinity Flex Display (2640 x 1080, 22:9)
120Hz adaptive refresh rate (1~120Hz)

*Målt diagonalt er Galaxy Z Flip4's hovedskærm 6,7" i det fulde rektangel og 6,6" med hensyn til de afrundede hjørner; det faktiske synlige område er mindre på grund af de afrundede hjørner og kamerahullet.

Frontskærm

1.9-inch Super AMOLED Display*
260 x 512

* Målt diagonalt er Galaxy Z Flip4's Cover Screen-størrelse 1,9" i det fulde rektangel og 1,8" med de afrundede hjørner; det faktiske synlige område er mindre på grund af de afrundede hjørner.

Dimension & Vægt

Foldet

71.9 x 84.9 x 17.1mm (Hinge) - 15.9mm (Sagging)

Foldet ud

71.9 x 165.2 x 6.9mm

* Tykkelsen af Galaxy Z Flip4, når den er foldet ud, omfatter ikke rammen af hovedskærmen.

Vægt

187g

Kamera

Frontkamera

10MP Selfie Camera
F2.4, Pixel size: 1.22μm, FOV: 80˚

Kameraet under skærmen

12MP Ultra Wide Camera

F2.2, Pixel size: 1.12μm, FOV: 123˚

12MP Wide-angle Camera
Dual Pixel AF, OIS, F1.8, Pixel size: 1.8μm, FOV: 83˚

AP

4㎚ Octa-Core Processor

Hukommelse

8GB RAM with 512GB internal storage
8GB RAM with 256GB internal storage
8GB RAM with 128GB internal storage

* Tilgængeligheden kan variere alt efter marked eller kanal. Den faktiske lagerplads kan variere alt efter marked, model, filstørrelse og format.

Batteri

3,700 mAh (typical) dual battery

* Typisk værdi testet under laboratoriebetingelser af tredjepart. Typisk værdi er den anslåede gennemsnitsværdi under hensyntagen til afvigelsen i batterikapacitet blandt de batteriprøver, der er testet i henhold til IEC 61960-standarden. Den nominelle (mindste) kapacitet er 3595 mAh. Den faktiske batterilevetid kan variere afhængigt af netværksmiljø, brugsmønstre og andre faktorer.

Opladning

Hurtigopladning*: Op til 50% opladning på ca. 30 minutter med en 25 W-adapter** eller højere
Fast Wireless Charging 2.0***
Wireless PowerShare****

*Kabelopladning kompatibel med QC2.0 og AFC. Resultater fra interne Samsung-laboratorietests, udført med 25 W rejseadapter, mens den har 0 % strøm tilbage, med alle tjenester, funktioner og skærmen slået fra. Den faktiske opladningshastighed kan variere afhængigt af den faktiske brug, opladningsforhold og andre faktorer. **25W strømadapter sælges separat. Brug kun Samsung-godkendte opladere og kabler.

***Trådløs opladning kompatibel med WPC

****Wireless PowerShare er begrænset til smartphones fra Samsung eller andre mærker med WPC Qi trådløs opladning, f.eks. Galaxy Z Fold4, Z Flip4, S22-serien, Z Fold3 5G, Z Flip3 5G, S21 FE 5G, S21-serien, Z Fold2, Note20-serien, S20-serien, Z Flip, Note10-serien, S10-serien, S9-serien, S8-serien, S7-serien, S6-serien, Note9, Note8, Note FE, Note5, og wearables som Galaxy Buds2 Pro, Buds2, Buds2, Buds Pro, Buds Live, Watch5, Watch5 Pro, Watch4, Watch4 Classic, Watch3, Watch Active2, Watch Active, Gear Sport, Gear S3, Galaxy Watch og Galaxy Buds. Fungerer muligvis ikke med visse former for tilbehør, covers eller enheder af andre mærker. Kan påvirke modtagelse af opkald eller datatjenester, afhængigt af dit netværksmiljø.

IPX8

* IPX8 er baseret på testbetingelser for nedsænkning i op til 1,5 meter ferskvand i op til 30 minutter. Anbefales ikke til brug på stranden eller i poolen. Ikke støvafvisende.

OS

Android 12
One UI 4.1.1

Netværk og forbindelse

5G*, LTE**, Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/ax, Bluetooth® v5.2

*5G-tjenester understøttes kun på steder, hvor 5G-netværket er aktiveret. Kræver optimal 5G-forbindelse. Den faktiske hastighed kan variere afhængigt af marked, operatør og brugermiljø.

**Disponibiliteten af LTE-modellen varierer alt efter land og operatør. Den faktiske hastighed kan variere afhængigt af marked, operatør og brugermiljø.

Sensorer

Capacitive Fingerprint sensor(side), Accelerometer, Barometer, Gyro sensor, Geomagnetic sensor, Hall sensor, Proximity sensor, Light sensor

Sikkerhed

Samsung Knox, Samsung Knox Vault

SIM Card

One Nano SIM* and one eSIM**

*SIM-kort sælges separat. Tilgængeligheden kan variere afhængigt af marked og operatør.

**eSIM-tilgængeligheden kan variere afhængigt af softwareversion, region og operatør. Kontroller med din operatør, om dit mobilnetværk understøtter eSIM.

Bora Purple, Graphite, Pink Gold, Blue
[Bespoke Edition] Front/Back(Yellow, White, Navy, Khaki, Red), Frame(Silver/Black/Gold)

* Tilgængeligheden kan variere fra marked til marked.

Galaxy Z Fold4

Skærm

Hovedskærm

7.6-inch QXGA+*
Dynamic AMOLED 2X
Infinity Flex Display (2176 x 1812, 21.6:18)
120Hz adaptive refresh rate (1~120Hz)

* Målt diagonalt er Galaxy Z Fold4's hovedskærm 7,6" i det fulde rektangel og 7,4" med hensyn til de afrundede hjørner; det faktiske synlige område er mindre på grund af de afrundede hjørner.

Frontskærm

6.2-inch HD+
Dynamic AMOLED 2X Display

(2316 x 904, 23.1:9)

120Hz adaptive refresh rate (48~120Hz)

* Målt diagonalt er Galaxy Z Fold4's skærmstørrelse 6,2" i et fuldt rektangel og 6,1" med de afrundede hjørner. Det faktiske synlige område er mindre på grund af de afrundede hjørner og kamerahullet.

Dimensioner & vægt

Foldet

67.1 x 155.1 x 15.8mm(Hinge) ~ 14.2mm(Sagging)

Foldet ud

130.1 x 155.1 x 6.3mm

Vægt

263g

Kamera

Frontkamera

10MP Selfie Camera

F2.2, Pixel size: 1.22μm, FOV: 85˚

Kameraet under skærmen

4MP Under Display Camera
F1.8, Pixel size: 2.0μm, FOV: 80˚

Bagerste triple kamera

12MP Ultra Wide Camera
F2.2, Pixel size: 1.12μm, FOV: 123˚

50MP Wide-angle Camera
Dual Pixel AF, OIS, F1.8, Pixel size: 1.0μm, FOV: 85˚

10MP Telephoto Camera
PDAF, F2.4, OIS, Pixel size: 1.0μm, FOV: 36˚

*30X Space Zoom omfatter 3x optisk zoom og 30x digital zoom med AI Super Resolution-teknologi. Hvis du zoomer ind over 3x, kan det medføre en vis billedforringelse

AP

4㎚ Octa-Core Processor

Hukommelse

12GB RAM med 512GB intern hukommelse
12GB RAM med 256GB intern hukommelse

Batteri

4,400mAh (typical) dual battery*

* Typisk værdi testet under laboratoriebetingelser af tredjepart. Typisk værdi er den anslåede gennemsnitsværdi under hensyntagen til afvigelsen i batterikapacitet blandt de batteriprøver, der er testet i henhold til IEC 61960-standarden. Den nominelle (mindste) kapacitet er 4275 mAh. Den faktiske batterilevetid kan variere afhængigt af netværksmiljø, brugsmønstre og andre faktorer.

Opladning

Superhurtig opladning*: Op til 50% opladning på omkring 30 minutter med 25W adapter ** eller højere
Fast wireless charging 2.0***
Wireless PowerShare****

*Ladning via kabel kompatibel med QC2.0 og AFC. Resultater fra interne Samsung-laboratorietests, udført med 25 W rejseadapter, mens den har 0 % strøm tilbage, med alle tjenester, funktioner og skærmen slået fra. Den faktiske opladningshastighed kan variere afhængigt af den faktiske brug, opladningsforhold og andre faktorer. **25W strømadapter sælges separat. Brug kun Samsung-godkendte opladere og kabler.

**25W strømadapter sælges separat.

***Trådløs opladning kompatibel med WPC

IPX8

*IPX8 er baseret på testbetingelser for nedsænkning i op til 1,5 meter ferskvand i op til 30 minutter. Anbefales ikke til brug på stranden eller i poolen. Ikke støvafvisende.

OS

Android 12L
One UI 4.1.1

Netværk og forbindelse

5G*, LTE**, Wi-Fi 6E*** 802.11 a/b/g/n/ac/ax, Bluetooth® v5.2

**LTE-modellens tilgængelighed varierer alt efter land og operatør. Den faktiske hastighed kan variere afhængigt af marked, operatør og brugermiljø.

***Wi-Fi 6E-netværkets tilgængelighed kan variere afhængigt af marked, netværksudbyder og brugermiljø. Kræver optimal forbindelse. Kræver en Wi-Fi-6E-router.

Sensorer

Capacitive Fingerprint sensor (side), Accelerometer, Barometer, Gyro sensor, Geomagnetic sensor, Hall sensor, Proximity sensor, Light sensor

Sikkerhed

Samsung Knox, Samsung Knox Vault

SIM Card

Op til to Nano SIM-kort* og et eSIM**

**eSIM-tilgængeligheden kan variere afhængigt af softwareversion, region og udbyder. Kontroller med din operatør, om dit mobilnetværksabonnement understøtter eSIM.

Graygreen, Phantom Black, Beige
[Samsung.com eksklusivt] Burgundy

* Tilgængeligheden kan variere fra marked til marked.

Galaxy Buds2 Pro Produktspecifikationer

Graphite, White, Bora Purple

*De tilgængelige farver kan variere alt efter marked, operatør eller forhandler.

Dimensioner og vægt

Earbud: 19.9 x 21.6 x 18.7 mm, 5.5g

Charging Case: 50.1 x 50.2 x 27.7 mm, 43.4g

Mikrofon

Custom Coaxial 2-way (Tweeter + Woofer) mikrofon

Lydkvalitet

24bit Hi-Fi*

360 Audio med Direct Multi-Channel**

*24-bit Hi-Fi lyd kræver Samsung Galaxy-enheder, der kører OneUI 4.0 eller højere og Galaxy Buds2 Pro. Understøttelse af 24-bit Hi-Fi lyd kan variere afhængigt af programmet

**Direct Multi-channel understøttes med Android One UI version 4.1.1 eller nyere, 360 Audio understøtter One UI 3.1 eller nyere

ANC & Ambient Sound

ANC*+High SNR-mikrofon (2 ydre + 1 indre)**

Omgivende lyd

Stemmedetektion***

**Med 3 mikrofoner med høj SNR (Signal til støjforhold) kan Galaxy Buds2 Pro eliminere små lyde ved at opfange lyde på lavere niveau

***Galaxy Buds2 Pro kan skelne mellem støj og menneskestemmer. Når du taler, skifter den midlertidigt til Ambient-tilstand og reducerer mediets lydstyrke, så du kan høre samtaler uden at tage dine ørepropper ud.

Batteri kapacitet

Earbuds: 61mAh (typical)

Charging Case: 515mAh (typical)

**

Den typiske kapacitet er blevet testet under laboratoriebetingelser af en tredjepart. Den typiske kapacitet er den anslåede gennemsnitlige kapacitet under hensyntagen til afvigelsen i batterikapacitet blandt de batteriprøver, der er testet i henhold til IEC 61960-3-standarden. Den nominelle kapacitet er 58 mAh (øretelefoner) og 500 mAh (opladningsetui). Den faktiske batterilevetid kan variere afhængigt af netværksmiljøet, brugsmønstre og andre faktorer.

Spilletid

Op til 5 timer / I alt op til 18 timer (ANC tændt)

Op til 8 timer / I alt op til 29 timer (ANC slukket)

*Earbuds giver op til 5 timers spilletid med ANC tændt (op til 8 timer med ANC slukket), mens etuiet giver op til 18 timers batterilevetid (op til 29 timer med ANC slukket), når etuiet og øretelefonerne er opladet til 100 %. Baseret på interne tests. Lydafspilningstiden er testet ved at parre en præproduceret Galaxy Buds2 Pro med en nyligt udgivet Galaxy-smartphone med standardindstillinger**, herunder ANC slået til. Den faktiske batterilevetid kan variere og afhænger af brugsbetingelser, indstillinger, antal gange opladet, Bluetooth-signalstyrke og andre faktorer.

** Standardindstillingen henviser til den oprindelige indstilling for Galaxy Buds2 Pro, da den blev frigivet første gang, blot med strømmen tændt.

Taletid

Op til 3,5 timer / I alt op til 14 timer (ANC tændt)

Op til 4,0 timer / I alt op til 15 timer (ANC slukket)

*Earbuds giver op til 3,5 timers taleopkaldstid med ANC tændt (op til 4 timer med ANC slukket), mens etuiet giver op til 14 timers batterilevetid (op til 15 timer med ANC slukket), når etui og øretelefoner er opladet til 100 %. Baseret på interne tests. Tiden for stemmesamtaler testet ved at parre en præproduktionsversion af Galaxy Buds2 Pro med en nyligt udgivet Galaxy-smartphone med standardindstillinger, herunder ANC slået til. Den faktiske batterilevetid kan variere og afhænger af brugsbetingelser, indstillinger, antal gange opladet, Bluetooth-signalstyrke og andre faktorer.

Forbindelse

Bluetooth® 5.3, Auto Switching

Codec: Samsung Seamless Codec HiFi (Samsung Proprietary)

AAC, SBC

Sensor

Accelerometer, Gyro, Proximity, Hall, Touch, Voice Pickup Unit (VPU)

Kompatibilitet

Android 8.0 eller højere med mere end 1,5 GB RAM

* Visse funktioner er muligvis ikke tilgængelige på enheder, der ikke er fra Samsung. Tilgængeligheden kan variere alt efter marked, operatør eller tilsluttet enhed.

IPX7

*IPX7 er baseret på laboratorietestbetingelser for nedsænkning i op til 1 meter ferskvand i op til 30 minutter. Anbefales ikke til brug på stranden eller i poolen. Opladningsetuiet er ikke vandafvisende. Hvis øretelefonerne er beskadiget, garanteres det ikke, at de er vandafvisende. Hvis øretelefonerne eller dine hænder er våde, skal de tørres grundigt, før de håndteres eller sættes i opladningsetuiet.

Om Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspirerer verden og former fremtiden med transformative idéer og teknologier. Virksomheden omdefinerer verdenen af tv-apparater, smartphones, bærbare enheder, tablets, digitale apparater, netværkssystemer og hukommelse, system-LSI-, støberi- og LED-løsninger. Du kan få de seneste nyheder i Samsungs nyhedsrum på news.samsung.com.

[1] Sammenlignet med Galaxy Z Flip3 5G.

[2] FlexCam henviser til kameraoplevelsen ved brug af Flex-tilstand. Flex-tilstand understøttes ved vinkler mellem 75° og 115°.

[3] Kompatibiliteten kan variere alt efter anvendelse.

[4] Sammenlignet med Galaxy Z Flip3 5G.

[5] SmartThings Scene skal være aktiveret i SmartThings-programmet.

[6] Sammenlignet med Galaxy Z Flip3 5G. Typisk værdi testet under laboratoriebetingelser fra tredjepart. Typisk værdi er den estimerede gennemsnitsværdi under hensyntagen til afvigelsen i batterikapacitet blandt de batteriprøver, der er testet i henhold til IEC 61960-standarden. Den nominelle (mindste) kapacitet er 3.595 mAh. Den faktiske batterilevetid kan variere afhængigt af netværksmiljø, brugsmønstre og andre faktorer.

[7] Super Fast Charging er tilgængelig, når du bruger 25W eller højere adapter. Resultater fra interne Samsung-laboratorietests, udført med 25 W rejseadapter, mens den har 0 % strøm tilbage, med alle tjenester, funktioner og skærmen slået fra. Den faktiske opladningshastighed kan variere afhængigt af den faktiske brug, opladningsforhold og andre faktorer. Rejseadapter sælges separat. Brug kun Samsung-godkendte opladere og kabler.

[8] For video understøttes en opløsning fra 176x144 (qCIF) til 1920x1080 (FHD), op til 15 sekunders afspilningstid og en maksimal størrelse på 100 MB.

[9] Flex-tilstand understøttes ved vinkler mellem 75° og 115°.

[10] Taskbar-funktionen understøttes kun på hovedskærmen.

[11] Kræver aktivering af Labs i Indstillinger.

[12] Visse programmer understøtter muligvis ikke Multi Active Window eller App Pair.

[13] Tilgængelighed og understøttede apps til Live-deling kan variere afhængigt af land og enhed. Brugere skal muligvis opdatere YouTube og Google Meet til den nyeste version. Nogle af de apps, der understøttes af Live sharing, kan kræve særlige abonnementsbetingelser.

[14] S Pen sælges separat. Kun Z Fold4-hovedskærmen har S Pen-funktion. Kun kompatibel med S Pen Fold Edition og S Pen Pro. Alle andre S Pens eller styluspenne, der ikke er designet til Z Fold4 (herunder penne fra andre producenter), kan beskadige skærmen.

[15] S Pen Fold Edition er inkluderet i etuiet Standing Cover med pen. Tilbehør sælges separat.

[16] 30X Space Zoom omfatter 3x optisk zoom og 30x digital zoom med AI Super Resolution-teknologi. Hvis du zoomer ind over 3x, kan det medføre en vis billedforringelse.

[17] Sammenlignet med Galaxy Z Fold3 5G.

[18] Målt diagonalt er Z Fold4's hovedskærm 7,6" i det fulde rektangel og 7,4", når der tages højde for de afrundede hjørner; det faktiske synlige område er mindre på grund af de afrundede hjørner.

[19] Skærmens opdateringshastighed varierer afhængigt af den anvendte app, og visse apps understøtter muligvis ikke op til 120 Hz.

[20] Netflix-streaming-medlemskab er påkrævet.

[21] Kræver aktivering af Labs i Indstillinger.

[22] 5G-hastigheder varierer og kræver optimalt netværk og optimal forbindelse (faktorer omfatter frekvens, båndbredde, overbelastning); kontakt operatøren for at få oplysninger om tilgængelighed.

[23] Sammenlignet med Galaxy Z Fold3 5G.

[24] IPX8 er baseret på testbetingelser for nedsænkning i op til 1,5 meter ferskvand i op til 30 minutter. Anbefales ikke til brug på stranden eller i poolen. Ikke støvafvisende.

[25] Samsung Galaxy-enhed med One UI 4.0 eller højere er påkrævet. Understøttelse af 24-bit lyd kan variere afhængigt af programmet.

[26] Samsung Galaxy enhed med One UI 4.0 eller højere er påkrævet.

[27] Sammenlignet med Galaxy Buds Pros dimensioner.

[28] Reductionsperformance er forbedret med 40% sammenlignet med Galaxy Buds Pro(50-1kHz average)

[29] Auto Switch funktionen for Samsung TV er kun tilgængelig på Samsung TV lanceret i februar 2022 eller senere efter at have fået en firmware opdatering fra juli 2022. Auto Switch med TV er kun tilgængelig til at foretage og modtage opkald.

[30] Mere end 90 % af alle Galaxy Buds2 Pro's plastkomponenter er i vægt fremstillet af genbrugsmaterialer. Der anvendes i alt 29 gram plastik i Galaxy Buds2 Pro, og det omfatter mere end 27 gram genbrugsmaterialer. Hver af disse komponenter indeholder mindst 20 % af enten kasserede fiskenet (havbunden plastik) eller post-consumer materialer. Genbrugte fiskenet er brugt i tre interne komponenter i etuiet i dets beslag-dekofront, beslag-batteriholder og beslag-PCB. Der anvendes genbrugsmaterialer efter forbrug i otte udvendige komponenter. Fire komponenter i begge Buds i deres kabinet foran venstre/højre og bagpå venstre/højre. Og fire komponenter i etuiet i dets deco front, case-øverste, case-øverste inderste og case-nederste.

[31] Pakkevolumenet for Galaxy Z Fold4 og Galaxy Z Flip4 er blevet reduceret med henholdsvis 58,2 % og 52,8 % sammenlignet med Galaxy Fold og Galaxy Z Flip.

[32] Beregnet på grundlag af ISO 14040:2006- og 14044:2006-standarden ved hjælp af Ecoinvent 3.8-databasen for transport af SM-F700F-, SM-F721B-, SM-F900F- og SM-F936B-modellerne fra Korea til Europa.

[33] De tilgængelige farver kan variere alt efter marked, operatør og forhandler.

[34] Kunderne kan vælge rammevarianter i sort, sølv eller guld og farver på forsiden og bagsiden i gul, hvid, marineblå, kaki eller rød. Farvernes tilgængelighed kan variere afhængigt af land, region eller operatør. Bespoke Edition er kun tilgængelig på Samsung.com. Der skal regnes med 3-4 uger (skøn) til levering. Bespoke Edition farvernes tilgængelighed kan variere afhængigt af land, region eller operatør.

[35] Kunderne kan vælge rammevarianter i sort, sølv eller guld og farver på forside og bagside i gul, hvid, marineblå, kaki eller rød. Farvernes tilgængelighed kan variere afhængigt af land, region eller operatør. Bespoke Edition er kun tilgængelig på Samsung.com. Der skal regnes med 3-4 uger (skøn) til levering.

[36] Tilbehør sælges separat.

[37] De tilgængelige farver kan variere alt efter marked, operatør og forhandler.

[38] Den faktiske lagerplads kan variere afhængigt af forudinstalleret software. Online eksklusive farver kræver særlig produktion. Der skal afsættes 3-4 uger (skøn) til levering.

[39] Vilkår og betingelser gælder. Samsung Care+-dækning, servicetype og indløsning kan variere fra land til land (region), og der kan forekomme selvrisiko (servicegebyr). Du kan finde detaljerede oplysninger om Samsung Care+ på www.samsung.com/samsung-care-plus/

[40] Du kan få flere oplysninger om, hvordan du udnytter tilbuddene, på samsung.com/se/tilbud/Galaxy_Z_Flip4_Fold4_Redeem eller på Samsung Members-appen. Følg trinene for at udnytte dine tilbud.

[41] For at få alle vilkår og betingelser eller spørgsmål vedrørende kampagnen bedes du kontakte Samsungs kundeservice på 0771-40 30 20 eller besøge samsung.com/se/support/tilbud.

Kategorier

Samsung Electronics Co., Ltd. inspirerer verden og former fremtiden med transformerende ideer og teknologier, der er med til at redefinere vores opfattelse af TV, smartphones, wearables, tablets, hårde hvidevarer, netværkssystemer, storage-løsninger, hukommelse samt halvledere og LED-løsninger. For at få de seneste nyheder, besøg Samsung Newsroom på news.samsung.com/

RelationsPeople

Pressekontakt For billeder og produktudlån