Nemmere 4K-redigering - med den rigtige lagring og bærbare SSD'er

Nemmere 4K-redigering - med den rigtige lagring og bærbare SSD'er

Kvaliteten af det indhold, der skabes, bliver højere og højere i takt med, at mulighederne for fotografering og optagelse i høj opløsning øges. I dag kan vi tage billeder og optage videoer i 4K direkte med vores mobiltelefons kamera, hvilket gør det lettere for både professionelle og amatører at skabe indhold i høj kvalitet med den enhed, de altid har i lommen. Det er dog vigtigt at bemærke, at den højere kvalitet af det optagede materiale også betyder større filer, der skal håndteres og gemmes på din enhed - hvor hukommelsen ofte løber tør hurtigere, end du ønsker. Desuden kan det være meget tidskrævende at overføre disse filer, især når det gælder videoredigering i stort format. Ikke alene er 4K-filer enorme, men softwarekravene kan også give udfordringer.

For at optimere dit arbejde og skabe bedre betingelser for optagelse, håndtering og redigering af 4K-optagelser gør øget lagring en stor forskel. Samsungs lagringsekspert Jani Laaksonen har opsummeret de vigtigste fordele ved bærbar lagring og forklarer, hvorfor en bærbar SSD kan være 4K-kreatørens bedste ven.

"Superhurtige bærbare SSD'er som Samsungs Portable SSD T7 Shield og dette års nye T9 er designet til nemt at glide ned i en lomme og tilbyder masser af lagringsplads samt hurtige dataoverførsler til bærbare computere og smartphones. En funktion, jeg gerne vil fremhæve, er den brede kompatibilitet med Android, Windows og iOS," siger Jani Laaksonen, produktchef hos Samsung i Norden.

Sådan hjælper SSD T7 Shield med at optage indhold på farten

• Disken vejer kun 98 gram og er optimal til overførsel af større filer uden at miste ydeevne. Når op på 1.050 MB/s.
  • Optag direkte på disken fra en USB-C-kompatibel mobiltelefon eller et kamera.
  • Med en IP65-klassificering[1]er harddisken vand- og støvafvisende, stødsikker og kan modstå fald fra op til tre meters højde[2]. Harddiskens eksterne materialer og den forbedrede software i T7 Shield sikrer, at den høje ydeevne kan opretholdes uden overophedning.
  • Kompatibel med flere enheder som pc, Mac, Android, spilkonsoller og andre platforme.
  • Leveres med Samsung Magician Software 1.0 og USB 3.2 Gen 2

Sådan gør SSD T9 livet lettere for dem, der arbejder med tunge formater

• T9 kan overføre en fil på 2 GB på næsten 1 sekund og opnå læse-/skrivehastigheder på op til 2.000 MB/s.
  • Maksimal kapacitet på op til 4 TB giver masser af lagerplads til professionelt indhold.
  • Designet til at opfylde USB Type-C strømspecifikationer og til at understøtte et effektivt workflow for professionelle skabere. Dette har forbedret kompatibiliteten mellem operativsystemer som Windows, macOS, smartphones og tablets, spillekonsoller og professionelle kameraer med høj opløsning.
  • De buede diagonale linjer og omvendte kulstofmønstre på overfladen af T9 giver gummiet en stoflignende fornemmelse, som en luksuspung - mens det robuste design er bygget til at holde data sikre med den pålidelighed, brugerne har brug for til at gennemføre deres mest ambitiøse projekter.
  • Samsungs Dynamic Thermal Guard minimerer effektivt de ydelsesfald, der kan forårsages af overophedning, hvilket sikrer ensartede og hurtige overførselshastigheder.
  • Leveres med Samsung Magician Software 8.0 og USB 3.2 Gen 2x2

[1] IP65-klassificeringen er baseret på interne tests udført under kontrollerede forhold. Vand- og støvtætheden kan variere afhængigt af de faktiske miljøforhold. Skader forårsaget af væske og støv er ikke dækket af garantien.

[2] Betingelser for faldtest: Enheden blev tabt frit på en metalplade fra en højde på 3 meter.

Om Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspirerer verden og former fremtiden med transformative idéer og teknologier. Virksomheden er med til at redefinere vores opfattelse af tv-apparater, smartphones, bærbare enheder, tablets, digitale apparater, netværkssystemer og hukommelse, system-LSI-, støberi- og LED-løsninger. De seneste nyheder kan findes i Samsungs nyhedsrum på http://news.samsung.com

RelationsPeople

Pressekontakt For billeder og produktudlån