Samsung fremviser sit nye TV-sortiment på Tech Seminar 2021

Samsung fremviser sit nye TV-sortiment på Tech Seminar 2021

Produktserien demonstrerer enestående billedkvalitet, smarte funktioner og banebrydende spiloplevelser

København, Danmark – 14. april 2021 – Samsung Electronics præsenterer i dag detaljerne omkring deres kommende Tech Seminar 2021 – et event, der vil fremhæve teknologi, funktioner og innovation med dette års nye produktserie, heriblandt Neo QLED 8K/4K, MICRO LED og Samsungs prisbelønnede livsstilsportefølje.

Samsungs produktserie i 2021 er udstyret med avanceret hardware og software, som er designet til at tilbyde en seeroplevelse som aldrig før. Teknologien har muliggjort enestående billedkvalitet, smarte funktioner og spiloplevelser samt livsstilsintegrerede funktioner og services, der giver størst mulig anvendelighed. På seminaret vil deltagerne få mulighed for at øge deres kendskab til følgende produkter og områder:

• Neo QLED 8K, 4K og billedkvalitet: Quantum Mini LED er essensen af innovation. Kombineret med Samsungs Quantum Matrix Technology samt den nyeste Neo Quantum Processor, sikrer Neo QLED en virkelighedstro og levende billedkvalitet. Billedet er skarpt og klart som aldrig før, selv ned til mindste detalje i både mørke og lyse scener.
  • MICRO LED: I modsætning til andre tilgængelige skærme på markedet, giver Samsung MICRO LED en forbløffende farveintensitet og lysstyrke med LED-teknologi, hvor hver sub-pixel er sin egen lyskilde. Dette kombineres med en helt ny Micro AI processor, der leverer enestående HDR-indhold.
  • Hjemmeaktiviteter: Samsungs 2021 TV-sortiment inkluderer adskillige smarte funktioner og apps, heriblandt Samsung TV Plus og Samsung Health, der opdateres kontinuerligt for at fremme produkternes anvendelighed og for at imødekomme de skiftende behov fra nutidens forbruger.[1]
  • Spiloplevelser: Samsungs 2021 Neo QLED TV giver den ultimative spiloplevelse til selv de mest ivrige gamere på tværs af både PC og konsol. De nye funktioner såsom Super Ultra Wide Game View og Auto Game Mode giver øget performance, bevægelsesgrafiske funktioner og sidst men ikke mindst en mere afrundet og dybdegående lyd drevet af AI.
  • Livsstils-TV: Samsungs prisbelønnede livsstilsportefølje bestående af The Frame, The Serif og The Sero udvides med nye produkter såsom udendørs TV’et The Terrace og projektoren The Premiere.
  • Monitor: Efter et år med virtuelt arbejde og hjemmeundervisning udviskes den traditionelle ’9-17’ hverdag for mange. Samsungs nye M7 og M5 er verdens første ’all-in-one’ skærme, bygget på Tizen OS, som lader brugere arbejde, lære eller se indhold fra hvor som helst, når som helst.

Vi fortsætter med at arbejde aktivt med at skræddersy vores produkter ud fra vores kunders behov og glæder os til at kunne vise vores sortiment frem til forårets Tech Seminar. Eksempelvis illustrerer lanceringen af 2021 Neo QLED og dets billedkvalitet, hvad den nyeste hardware og innovationer kan opnå sammen med Samsungs unikke AI-løsninger,” siger Simon Ilkyung Sung, Executive Vice President for Visual Display Business hos Samsung Electronics.

For mere information om Samsungs 2021 TV-sortiment, besøg venligst www.samsung.com/.

[1] Tilgængelighed kan variere efter region.

Kategorier

Samsung Electronics Co., Ltd. inspirerer verden og former fremtiden med transformerende ideer og teknologier, der er med til at redefinere vores opfattelse af TV, smartphones, wearables, tablets, hårde hvidevarer, netværkssystemer, storage-løsninger, hukommelse samt halvledere og LED-løsninger. For at få de seneste nyheder, besøg Samsung Newsroom på news.samsung.com/

Pressekontakt Corporate Communications & PR +46 73 671 95 26

Samsung inspirerer verden og former fremtiden med transformative idéer og teknologier. Virksomheden er med til at redefinere vores opfattelse af tv-apparater, smartphones, bærbare enheder, tablets, digitale apparater, netværkssystemer og hukommelse, system-LSI-, støberi- og LED-løsninger. De seneste nyheder kan findes i Samsungs nyhedsrum på http://news.samsung.com