Samsung Galaxy Note 4 lander i butikkerne

Samsung Galaxy Note 4 lander i butikkerne

S Pen er mere præcis og trykfølsom

København, d. 6. november 2014 – I morgen kommer Samsung Galaxy Note 4 på hylderne! Udstyret med en endnu bedre S Pen og en imponerende skærm. På denne måde får du mere ud af din mobiltelefon i hverdagen, uanset om du arbejder, er kreativ eller er på de sociale medier.
Med den nye og forbedrede S Pen, som giver dig mulighed for at skrive direkte på skærmen, er det blevet endnu nemmere at klippe, indsætte, oprette og gemme indhold. Den præcise og nøjagtige S Pen genskaber fornemmelsen af ​​at skrive med en kuglepen. Du kan også fotografere noter fra et stykke papir eller whiteboard, som du derefter kan redigere direkte i med S Note.

Den 5,7-tommer Super AMOLED-skærm giver ikke kun skarpere og mere livagtige billeder med dybere kontraster. Den giver også forbedrede muligheder for multitasking. Med en enkel bevægelse hen over skærmen, kan du ændre skærmtilstanden til din foretrukne - fuld skærm eller flere pop-up vinduer.

Galaxy Note 4 tilføjer også et nyt og elegant design til Galaxy-serien. Med sine afrundede hjørner og metalramme scorer Galaxy Note 4 mange designpoint. Den smarte telefon er naturligvis også udstyret med nye smarte funktioner som hurtig opladning, Ultra Power Save Mode, fingeraftrykslæser og verdens første UV-sensor i en mobilenhed. Det har også et forbedret kamera med hurtig fokus som tager skarpe billeder med hjælp af en optisk billedstabilisering (OIS).

Galaxy Note 4 er i butikkerne fra i morgen i farverne "Charcoal Black", "Frost White", "Bronze Gold” til en vejledende udsalgspris på 5.995 kr.

Kategorier

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, er førende globalt inden for forbrugerelektronik og komponenter hertil. Gennem kontinuerlig innovation og nye opfindelser udvikler vi Smart-TV, Smartphones, PC’er, printere, kameraer, køkken- og hvidevarer, medicinaludstyr, halvledere og LED-løsninger. Vi er 286.000 medarbejdere fordelt på 80 lande og har en årlig omsætning på mere end 216,7 mia. dollars (baseret på tal fra 2013). Samsungs mål er at skabe flere muligheder for mennesker over hele verden. Besøg www.samsung.com/dk for mere information.

Nikoline Meincke

Pressekontakt PR senior consultant
Kristoffer Kej

Pressekontakt Client lead PR og kommunikation