Gå til indhold
Samsung introducerer nye intelligente forbindelsesfunktioner på Galaxy Book4-serien i samarbejde med Microsoft

Pressemeddelelse -

Samsung fejrede for nylig lanceringen af den nye Galaxy Book4-serie - deres hidtil mest intelligente og kraftfulde pc-serie. Den nyeste serie tilbyder intelligent ydeevne, forbedret sikkerhed og en levende, interaktiv skærm, alt sammen i et ultrabærbart design.

Samsung har løftet niveauet for, hvad en pc kan gøre, og har samarbejdet med Microsoft om at skabe nye, smidige tilsluttede oplevelser. Nu bliver disse oplevelser videreudviklet med nye forbindelsesfunktioner, der gør Galaxy Book4-serien mere smidig, intelligent og tilpasningsdygtig, hvilket styrker Samsung og Microsofts engagement i at levere den bedst mulige pc-oplevelse.

Oplev smidige multienhedsforbindelse med Microsoft Copilot
Ved hjælp af intelligente, intuitive AI-funktioner forbinder Microsoft Copilot[1] Galaxy Book4-serien med din smartphone, så de fungerer sammen problemfrit. Microsoft Copilot giver dig mulighed for at finde, læse eller opsummere tekstbeskeder fra din Samsung Galaxy-telefon og endda automatisk oprette og sende beskeder på dine vegne direkte fra din pc.

Disse funktioner betyder, at du kan lade Copilot spore restaurantanbefalinger, som dine venner har givet i tidligere beskeder, søge efter besøgsanmeldelser i din browser og derefter sende en besked til din partner for at spørge, om de vil med ud at spise den aften - alt sammen direkte fra din pc. Uden at skulle tænde telefonen og åbne hver enkelt app giver Galaxy Book4-serien dig hurtigere og smartere adgang til smartphonens funktioner og informationer.

Med Microsoft Copilot kan du nyde en problemfri forbindelsesoplevelse mellem enheder, så det føles som at bruge kun én enhed, hvilket gør håndteringen af daglige opgaver mere smidig og effektiv. Efterhånden som Microsoft Copilot udvides til at håndtere flere apps, bliver den forbundne oplevelse med andre Samsung Galaxy-enheder endnu mere intelligent, kraftfuld og praktisk.

Transformer din smartphone om til et kraftfuldt pc-webcam
Fremkomsten af hybride arbejdsformer betyder, at videokonferencer er blevet normen for samarbejde. Galaxy Book4-serien giver dig nu mulighed for at forvandle telefonens kamera til et pc-webcam[2], så du f.eks. kan få adgang til Galaxy-smartphones' kraftfulde kameraer til videoopkald på virtuelle konference-apps som Microsoft Teams.

Takket være den fremragende billedkvalitet vil du føle dig fuldt ud til stede sammen med dine kolleger, og du kan frit skifte mellem for- og bagkameraer med et enkelt klik for at tilpasse dig enhver opsætning. Hvis du hurtigt vil ændre dit billede for at inkludere de andre i lokalet, rejse dig og gå rundt, mens du taler, eller bare vise dine kolleger udsigten ud ad vinduet, giver det nemme kameraskift dig mulighed for at forblive mobil og fleksibel uden at skulle justere din pc overhovedet. Du kan også anvende en række funktioner fra din telefon til dit opkald - herunder Background Blur og Auto-framing - som hjælper med at fokusere dit billede i ethvert miljø, uanset om du arbejder på en travl kaffebar eller er på fra et bestyrelseslokale.

Denne kraftfulde, bærbare webcam-funktionalitet forbedrer enhver kameraoplevelse, så brugerne kan nyde både smartphone-visualiseringer i høj kvalitet og ubegrænset pc-produktivitet på samme tid.

Gennem et tæt, løbende samarbejde mellem Samsung og Microsoft vil flere intelligente funktioner fortsat blive gjort mulige på Galaxy Book4-serien.

Og ved at parre din Galaxy Book4 med andre Galaxy-enheder ud over smartphones kan du tage din pc-oplevelse endnu længere. Du kan f.eks. bruge din Tab S9 Ultra som en skærm til din pc, så du kan maksimere produktiviteten og kreativiteten med en udvidet skærm. Med Galaxy Buds2 Pro vil din pc levere overlegen lyd med reduceret ventetid, så du kan nyde krystalklar opkaldskvalitet eller være helt opslugt af en film. Med alle disse funktioner og meget mere er Galaxy Book4-serien designet til at levere den bedst mulige pc-oplevelse.

For at lære mere om Galaxy Book4-serien, besøg venligst www.samsung.com/galaxy-book.

[1] Tidspunktet for levering og tilgængelighed af funktioner varierer efter marked og enhed. Kræver Microsoft-konto for at logge ind.

[2] Brugere skal linke deres telefon til Galaxy Book4 via 'Link to Windows' på mobilen og Microsoft Phone Link App på pc'en og følge opsætningsvejledningen. Galaxy-smartphone skal være OneUI 1.0 eller nyere. Kræver den samme MS-konto, Wi-Fi-netværksforbindelse, der skal bruges både på pc og telefon. Tilgængelighed kan variere efter enhed.

Om Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspirerer verden og former fremtiden med transformative idéer og teknologier. Virksomheden er med til at redefinere vores opfattelse af tv-apparater, smartphones, bærbare enheder, tablets, digitale apparater, netværkssystemer og hukommelse, system-LSI-, støberi- og LED-løsninger. De seneste nyheder kan findes i Samsungs nyhedsrum på http://news.samsung.com

RelationsPeople

Pressekontakt For billeder og produktudlån