Samsung redefinerer sit mobildesign - lancerer Galaxy ALPHA

Samsung redefinerer sit mobildesign - lancerer Galaxy ALPHA

Galaxy ALPHAS sofistikerede udseende og kompakte design markerer en ny æra for Samsungs mobildesign

København, 13. august 2014 – I dag lancerer Samsung det nyeste skud på stammen i Galaxy-serien, Samsung Galaxy ALPHA, med et design der skiller sig ud fra tidligere modeller. Med et sofistikeret udtryk, en solid konstruktion og en metalramme kombinerer Galaxy ALPHA et elegant udseende med et kraftfuldt indre.

”Galaxy ALPHA er skabt ud fra hvad brugerne efterspørger,” forklarer Claus Holm, Managing Director, Samsung Danmark. ”Med sit helt nye udseende byder Galaxy ALPHA på både finesse og funktionalitet ved at kombinere elegant design med den teknologi, vi ved, at vores kunder ønsker og forventer fra et Galaxy-produkt.”

Et helt nyt Galaxy-design
Galaxy ALPHAS elegante æstetik og kompakte konstruktion repræsenterer et helt nyt design, skabt til dig, der ikke vil gå på kompromis med funktionalitet for at kunne udtrykke din personlige stil. Afrundede hjørner, metalramme og en glat bagside, der er behagelig at røre ved, er nogle af de særlige kendetegn ved Galaxy ALPHAS stilrene design. For at forbedre brugeroplevelsen yderligere er Galaxy ALPHA en af ​​de tyndeste Galaxy-produkter nogensinde, og ligger perfekt i hånden.

Kraftfuld Galaxy-oplevelse
På trods af sit slanke design er Galaxy ALPHA en ægte kraftpakke. Med det avancerede kamera kan du nemt tage smukke billeder, der virkelig kommer til deres fulde ret på telefonens HD Super AMOLED-skærm. Galaxy ALPHA er også spækket med smarte funktioner som Ultra-Power Saving Mode, Private Mode og fingeraftrykslæser. Mobilen virker også sammen med Samsungs nyeste wearables.

Samsung Galaxy ALPHA vil være tilgængelig i butikkerne fra den 12. september. Vejledende udsalgspris er 4995 DKK.

Fakta: Samsung Galaxy ALPHA er udstyret med en Octa Core (Quad 1,8 GHz + Quad 1,3 GHz) processor, kamera på 12MP (bag) + 2.1MP (front) og 4,7 "HD Super AMOLED (1280 x 720) skærm. Android styresystem 4.4.4 (Kitkat). Bluetooth: 4.0 BLE/ANT +, WiFi: 802.11 a / b / g / n / ac HT80, MIMO (2x2), USB 2.0, NFC. RAM på 2 GB og 32 GB * intern hukommelse. Understøtter ikke SD-kort. Batteri 1,860mAh.
* Brugerhukommelsen kan være mindre end den samlede hukommelse på grund af systemfiler

Kategorier

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, er førende globalt inden for forbrugerelektronik og komponenter hertil. Gennem kontinuerlig innovation og nye opfindelser udvikler vi Smart-TV, Smartphones, PC’er, printere, kameraer, køkken- og hvidevarer, medicinaludstyr, halvledere og LED-løsninger. Vi er 286.000 medarbejdere fordelt på 80 lande og har en årlig omsætning på mere end 216,7 mia. dollars (baseret på tal fra 2013). Samsungs mål er at skabe flere muligheder for mennesker over hele verden. Besøg www.samsung.com/dk for mere information.

Nikoline Meincke

Pressekontakt PR senior consultant
Kristoffer Kej

Pressekontakt Client lead PR og kommunikation