Ny Santa Maria hjemmeside: Inspirerende og interaktiv madlavning

Bare fordi Santa Marias krydderier er tørre, behøver hjemmesiden ikke at være det. Derfor har Santa Maria nu lanceret en ny hjemmeside med fokus på interaktion med brugeren og fyldt med inspiration til smagfuld og nem mad.

Mangler du gode ideer til madlavning i hverdagen, og er du til mad, der smager af noget, så skulle du prøve at klikke ind på Santa Marias nye hjemmeside, www.santamaria.dk. Her vil du opleve, hvor hurtigt og nemt du kan tilberede sund og god mad med inspiration fra hele verden.

Med sin nye hjemmeside introducerer Santa Maria et online-koncept, som guider dig til en anderledes og smagfuld middag, der ikke kræver lang forberedelsestid. Hjemmesiden fokuserer på interaktion med brugeren og med sociale medier som Facebook, Twitter eller Google+. På den måde tilbyder Santa Maria nu en køkkenhjælp ud over det sædvanlige.

”Vi vil gerne følge med tiden og tiden er til, at vi interagerer mere og mere digitalt med hinanden - også om mad og opskrifter. Rigtig mange søger og gemmer opskrifter digitalt, så de altid har dem ved hånden. Vores nye hjemmeside giver danskerne muligheden for både at finde inspiration, dele opskrifter via sociale medier, dele og gemme egne opskrifter og planlægge indkøb nemt og hurtigt,” siger Tommy Rugaard, adm. direktør i Santa Maria Danmark.

På www.santamaria.dk findes en omfattende og detaljeret samling opskrifter til thailandske, indiske, mexicanske, tapas, grill og BBQ retter. Du finder også inspiration til at anvende Santa Marias mange forskellige kvalitetskrydderier i madlavningen.

Med hjemmesiden følger desuden muligheden for at:

• Sende favoritopskrifter til din egen mail eller personer, du skal lave mad med
  • Dele dine yndlingsopskrifter med venner og familie på Facebook, Google+ og Twitter
  • Oprette en profil og gemme dine favoritopskrifter og lave digitale indkøbslister
  • Oploade egne opskrifter, så du har styr på dem.

På sigt kommer også muligheden for at downloade en Santa Maria App til iPhone og Android-telefoner. Med den på din smartphone kan du få et overblik over opskrifter og inspiration til aftensmaden fra Santa Maria, når du står ved hylderne nede i supermarkedet.

• bbq
  • nemme opskrifter
  • digital indkøbsliste
  • sociale medier
  • thai
  • tex mex
  • india
  • tex mex tapas
  • økologi

Santa Maria AB er Nordens førende producent af smagsoplevelser. Selskabet udvikler og driver madtrends inden for to forretningsområder: Retail og Food Service. Under brandet Santa Maria findes varegrupperne: krydderier, mexicansk, thai, india og BBQ. Produktudvikling og kvalitet er hjørnesten i virksomheden. Santa Maria arbejder systematiske for at opnå højeste produktsikkerhed og -kvalitet i alle dele af produktionen. Selskabet er certificeret inden for BRC-standarden. I 2010 omsatte Santa Maria AB inkl. datterselskaber for fire milliarder SEK. Santa Maria samarbejder med RedBarnet og Palmeolieprojektet RSPO.