Tillykke til to glade vindere

Den seneste måned har Santa Marias store julekonkurrence tiltrukket sig stor opmærksomhed blandt danske madentusiaster. Vi har nu trukket de to vindere, der hver kan glæde sig til en kæmpe pakke med lækre kvalitetskrydderier fra Santa Maria.

Stort tillykke til Jens og Bettina, som netop er blevet udtrukket som vindere af Santa Marias store julekonkurrence. Lige som mange andre af de mere end 800 personer, som deltog i vores lille juleleg, gættede de to heldige vindere, at det er kanel, som er det krydderi, vi sælger allermest af op til jul.

Præmien på den helt store krydderipakke fra Santa Maria til en værdi af ca. 1.000 kroner afgår med juleposten en af de nærmeste dage. Vi kan garantere, at der bliver trængsel på krydderihylden hos de to vindere.

Med ønsket om en rigtig glædelig jul til alle vores kunder – og naturligvis særligt til alle I, der deltog i vores julekonkurrence 2012.

God jul!

• vindere