Vind en pizzafest til ungerne

De næste ti uger trækker Santa Maria hver uge lod om lækre Tex Mex Pizza-produkter og et tilskud på 1000 kr. til en sjov pizzafest. Svar på ugens spørgsmål og kryds fingrene, så kan det være dig, der løber med præmien.

Santa Maria lancerede sidste år nyheden Tex Mex Pizza som et nemt og familievenligt måltid til pizzaelskende danskere. Nu får pizza-fans i alle aldre et lille lys i vintermørket.

Fra uge 6 til 15 udlodder Santa Maria nemlig hver uge dejlige Tex Mex Pizza-produkter og tusind kroner i tilskud til en sjov pizzafest for ungerne.

Klik på http://santamaria.webkampagne.dk/texmex/konkurrence og svar rigtigt på ugens spørgsmål. Du kan deltage flere gange, dog kun en gang dagligt.

Forbrugere udstyret med en smartphone kan deltage ved at scanne QR-koden på Santa Marias konkurrencemateriale ude i butikkerne og følge anvisningerne.

Den personlige pizza

Til forskel fra almindelige pizzakit fra supermarkedet er Santa Marias pizzatortilla færdigbagt. Brødet er tykkere og bliver ikke tørt i ovnen. Hertil kommer en ny cremet pizzasauce – lavet på tomat, proppet med mexicanske urter og krydderi. Samt en ny pizzatopping lavet på hvidløg og mexicanske urter.

Find inspiration til den hjemmelavede pizza her.

PIZZA TORTILLA
Færdigbagte, tykke tortillabrød. En pakke indeholder fire pizzabrød. Nettovægt: 280 gram. Vejledende pris: 19,95 kr.

PIZZA SAUCE
Pizzasauce lavet på tomat og friske urter. Nettovolumen 300 ml. Vejledende pris: 27,95 kr.

PIZZA TOPPING
Hvidløgssauce med friske urter lavet på mayonnaise og æg. Indeholder mælk. Nettovolumen: 280 ml. Vejledende pris 27,95 kr.

For mere information, kontakt venligst:

Liselotte Hammer, Trade Marketing Manager, telefon: 4037 6477/ e-mail: liselotte.hammer@santamaria.dk

• børnefest
  • pizza opskrifter