Gå til indhold

Ny ​Salgskonsulent hos Scania Danmark A/S

Thomas Hansen er den 1. oktober 2019 ansat som salgskonsulent hos Scania Danmark, med base Ishøj, og fokus på salg af nye lastbiler på Sjælland.

Thomas kommer fra HE Jørgensen A/S, hvor han gennem de seneste næsten 10 år, har haft forskellige stillinger, først som Salgskonsulent derefter som Salgschef og senest som Produktchef.

”Jeg glæder mig til at kunne dedikere min tid fuldt ud til kunderne. At sætte mig godt ind i deres virksomhed og dens behov for så sammen med dem at kunne sammensætte de helt rigtige løsninger fra Scania” udtaler Thomas Hansen.

Thomas Hansen kan kontaktes på telefon +45 91 34 44 62 eller via email thomas.hansen@scania.dk