Opbygningen på Olaf Jensens nye R 580'er er gennemført som sædvanligt.

Olaf Jensen får ny V8’er

I mandags kunne vognmand Olaf Jensen i Svinninge køre fra Scania i Holbæk i en ny, flot opbygget Scania R 580 6x2.

Den nye 580’er er opbygget i Scanias opbyggerafdeling i Vojens, og er bl.a. udstyret med en luftforskydelig skammel, eloxeret aluminiums dørk i fuld bredde og over bagenden, trekanter mellem bagskærmene med opbevaring, hanebro under hytten, integrerede arbejdslygter, LED-lysskilt og blitzbro.

Det er Albjerg's Maskintec i Stenstrup, der har monteret hydraulikanlægget og sørget for at specieltilpasse en helt ny walking floor trailer med suge-blæseanlæg til den nye trækker.

Indvendigt er det store R-førerhus udstyret med bl.a. chauffør+pakke, Premium V8 lædersæder med ventilation og varme, V8 læderrat, elektrisk opvarmede og justerbare spejle, klimaanlæg, oliefyr med start via Scanias FMS app, infotainmentpakke, køleskab og opbevaring på bagvæg.

Bilen er derudover udstyret med forskellige chaufførkomfort- og sikkerhedssystemer som Opticruise automatgear, retarder, adaptiv fartpilot med active prediction, LDW (kørerbaneafvigelse) og AEB (avanceret nødbremsefunktion).

Olaf Jensen har tilvalgt en Scania serviceaftale baseret på Scanias skræddersyet service-koncept. Med en skræddersyet service-aftale får vognmanden udført serviceeftersyn på den nye lastbil efter behov og ikke efter antal km. Derudover har Olaf Jensen også tilkøbt Scanias udvidede drivlinedækning, som gælder i 10 år. Det er servicesælger Jesper Sørensen, der har stået for salg af serviceaftale.

Scania-kontakter:

• Lastbilsalg: Ernst Larsen, tlf.: 25 51 96 05