"Det Gyldne Rat" - uddelt til Scania-medarbejdere for deres ekstraordinære indsats

Traditionen tro, har Scania Danmark for 30. gang hædret et antal medarbejdere for deres ekstraordinære indsats.

Hvert år kan medarbejderne hos Scania Danmark indstille en kollega, som har gjort en ganske særlig indsats i det forgangne år. Vinderne af ”Det Gyldne Rat” findes blandt de mest udførlige og overbevisende begrundelser og besluttes af Scania Danmarks medarbejdere og ledelsesgruppe.

De seks medarbejdere fik torsdag den 30. september 2021 overrakt prisen af Marcus Holm, Adm. Direktør for Scania Danmark.

Medarbejderne der har modtaget ”Det Gyldne Rat” i 2021 er:

Visti Jacobsen, busværkfører hos Stiholt

Per Timmermand, værkstedschef i Horsens