​Nicki Rasch – Ny salgskonsulent til Scania Ishøj

Nicki Rasch er netop tiltrådt stillingen som salgskonsulent hos Scania i Ishøj. Nicki har hele sin opvækst været tæt på transportbranchen, hvor hans interesse for lastbiler og busser også blev grundlagt. Det lå derfor i kortene, da han uddannede sig til lastvognsmekaniker med speciale i busser.

Nicki har siden sin uddannelse som mekaniker været i transportbranchen – både på landevejen, værkstedet og i salgsafdeling. Med mere end fire år hos Volvo og de to sidste år hos MAN kommer Nicki med erfaring som både kunde og sælger i branchen. Erfaring som Scania Ishøj ser frem til at bringe i spil.

Nicki glæder sig nu til at komme tilbage til et svensk premium brand, da, som han selv udtrykker det, Scania er tæt på kunderne og leverer kvalitet fra øverste hylde.

• lastbil