ER DINE MASKINER KLAR TIL FORÅRET?

Vi er i forårshumør hos Semler og har her nogle skarpe forårspriser til dig. Og husk at de rette John Deere smøremidler, sikrer dig ekstra driftstimer på dine maskiner. Da John Deere producerer både maskiner og smøremidler, beskytter du bedst din investering ved kun at bruge originale John Deere Produkter, som er skabt netop til din John Deere. Priserne er gældende fra d. 1. februar til og med d. 31. marts 2021.

BEDRE PRÆSTATIONER - BESKYT DINE INVESTERINGER MED BEDRE SMØREMIDLER

Plus 50 II 15W-40 (209 liter - heltromle)

Motorolie, der giver maksimale skifteintervaller, renere motor og bedste slidbeskyttelse – og dermed reduceret risiko for nedbrud.

Pris pr. heltromle: ...... 3.999,-

Hy-Gard (209 liter - heltromle)

Specialudviklet til kombinerede bagtøj. Bedste beskyttelse af

kritiske systemer såsom gearkasse, aksel og ikke mindst våde bremser.

Pris pr. heltromle: ...... 4.199,-

Grease-Gard Premium Plus

(Sælges kun i kasser af 12 stk.) Premium HD avanceret lithiumfedtstof til mange formål under hårde belastninger, såsom lejer og drivaksler. Ideel til langtidssmøring af f.eks. ballelejer og tætninger. Dækker fuldt temperaturområde.

Alle priser er ekskl. moms og afgifter og er gældende fra d. 1 februar til og med d. 31 marts 2021. På olie udgør afgiften 2,726 kr. pr./l. og gebyr 0,10 kr. pr./l. På Grease-Gard Premium Plus udgør afgiften 2,726 kr. pr./kg. Ved olie gælder tilbuddet kun ved køb af min. 209 l/kg. Der er fri levering ved køb af min. 209 liter - dog kun levering til brofaste øer.

KONTAKT din lokale Semler Agro afdeling for mere info:

• Brønderslev: 98 82 13 99
  • Trige: 86 99 55 41