JD Mejetærsker - Udskudt betaling

Med John Deere´s S og T Serie Mejetærskere får du høstet på rekordtid, ensartet kernekvalitet, og mindre spild under alle forhold.

Lige nu har du mulighed for UDSKUDT BETALING* til januar 2022

DU FÅR en precision AG - GPS pakke med i købet

Vi har maskiner til omgående levering.

* Positiv kreditgodkendelse er et krav.

Kampagnen er gældende indtil d. 28.02.2021

LÆS MERE om John Deere S og T-Serie Mejetærsker her:

Styresystemer og automatisering for optimal effektivitet

John Deere tilbyder en lang række integrerede styresystemer, lige fra enkel, manuel styring til fuldt automatiseret styring. Hvis dine maskiner er af blandet fabrikat, tilbyder vi også løsninger til andre mærker, så du stadig kan nyde fordelene ved John Deere’s styresystemer og maskinautomatisering.

Komfort der klarer jobbet

Velkommen til et af de mest produktive og behagelige steder at arbejde. Det er fyldt med smarte detaljer, der hjælper dig gennem arbejdet.

Præcisionshøst

Vores satellitbaserede, håndfri AutoTrac styresystem sikrer, at du konstant udnytter hele skærebordets bredde. Når der arbejdes med flere maskiner på samme mark, kan AutoTrac-styrelinjerne deles på tværs af maskiner, så alle mejetærskere kan udnytte deres fulde arbejdsbredde under høsten.

JDlink - JOHN DEERE TELEMETRIC SYSTEM

Du får en oversigt over maskindata i realtid ved at sammenligne maskinydelsesdata på tværs af din John Deere maskinpark eller på tværs af flere John Deere Operations Center organisationer:

• Live maskindata indikerer maskinens ydelse og tillader maskinoptimering
  • Maskinpositioner hvor som helst og når som helst
  • Proaktiv vedligeholdelse på farten sænker omkostningerne til vedligeholdelse af din maskine.

Højtydende skærebord

Vi tilbyder et omfattende udvalg af skæreborde, så du kan finde det helt rigtige alt efter afgrøde og mejetærsker. 700X er det ultimative skærebord til høst af forskellige afgrøder med en uforlignelig omstillingstid på under 3 minutter uden brug af værktøj.

• R-Serien, 600R: Økonomisk løsning med mulighed for tilpasning af skærebordets længde.
  • X-Serien, 700X: Det ultimative udvidelige multiskærebord - skift på under 3 minutter.
  • D-Serien, 700D: Fremtidens teknologi til snitning af mindre kornsorter.
  • FD-Serien, 700FD: Fremragende terrænfølgende egenskaber - fokus på bønner og ærter.
  • P-Serien, 615P: Det bedste valg til skårlægning - velegnet hvor det ikke er muligt at snitte direkte.

Læs mere om John Deere skæreborde her

Nye højeffektive bælter til din mejetærsker

De nye John Deere bælter holder høsten i gang - selv på ujævne og mudrede underlag, takket være det enestående nye design. Den ekstra store kontaktflade med 30% større ”fodaftryk” reducerer jordkomprimering. Det nye ophængssystem sikrer 20% mere komfort og blødere kørsel.

Vidste du, at knækkede kerner = usynligt spild

Eksempelvis kan 500 hektar hvede med et udbytte på 8 t/ha og en pris på ca. 1.200kr/t beløbe sig til markspild på ca. 96.000kr.Din virksomhed kan påvirkes på mange måder:

• Ekstrabetaling eller fradrag på fakturaen for korn leveret til elevatoren
  • Frø med dårlige spiringsmængder
  • Spild på marken

De første to påvirker ikke enhver bedrifts overskud, men det gør den sidste. Og den gør det ubemærket.

Tyske forskere har fundet ud af, at op til 50% af mængden af knækkede kerner fra en mejetærsker findes i korntanken - og resten på marken.

Eftersom knækkede kerner ikke spirer, giver disse spild ingen "grønne striber" på marken, så du opdager dem ikke - heller ikke hvis du kontrollerer marken året efter.

LÆS MERE om knækkede kerner her

BEREGN DIT SPILD HER

Service & Reservedele

• Vi har specialuddannede montører i hele landet som sikrer at din John Deere maskine altid er i topform.
  • Vores rullende værksteder kommer når og hvor det passer dig, og vi sørger for grundig igangsætning i marken.
  • Vi tilbyder et bredt reservedelssortiment, med lager der dækker hele landet, og sikrer hurtig levering.

Vil du høre mere om dine muligheder, så kontakt din lokale sælger - eller:

Alexander Sutton, Produktansvarlig - John Deere Mejetærsker

Semler Agro Afdelinger: