Sinful.dk - Fifty Shades Darker produkter

Fifty Shades Darker: Dette er det nye legetøj

Siger Mr. Grey, Anastasia og S/M-legetøj dig noget? Det gør det helt sikkert. I hvert fald har flere millioner af mennesker verden over ladet sig rive med af den verden, som Fifty Shades of Grey befinder sig i. I bøgerne, som senere er blevet filmatiseret, foregår der mange ting i det såkaldte ”smertekammer”. Pisk, håndjern og bind for øjnene tages jævnligt i brug – til både hovedpersonerne, men også til os læsere og seeres, fornøjelse.

Måske du er en af de mange personer, som også har ladet sig inspirere af det legetøj, som Mr. Grey finder frem nu og da. I så fald bliver du sikkert interesseret ved nyheden om, at der netop er blevet lanceret endnu mere sexlegetøj, som er inspireret af den nyeste film i serien, ”Fifty Shades – Darker.”

Hos Sinful.dk, er denne kollektion nu tilgængelig, og går under navnet ”Fifty Shades Darker Pleasure Collection,” – netop inspireret af den nyeste film i rækken, der rammer de danske biografer på Valentinsdag. Du kan tyvstarte Fifty Shades-stemningen allerede nu, hvor vi giver dig et indblik i kollektionen.

I samarbejde med stifter af Sinful.dk, Mathilde Mackowski, præsenterer vi her 3 af de produkter, som indgår i kollektionen.

3 udvalgte produkter fra den nye Fifty Shades Darker kollektion

1. Vibrerende analkæde

Hvis du har stiftet bekendtskab med første og anden fortælling af ”Fifty Shades of Grey,” har du helt sikkert bemærket, hvordan grænserne langsomt rykker sig, og det brugte sexlegetøj bliver mere fantasifuldt. I ”Fifty Shades – Darker” stifter man blandt andet bekendtskab med brystklemmer, håndjern og analsexlegetøj.

Kollektionen ”Fifty Shades Darker Pleasure Collection” er udviklet i tæt samarbejde med forfatteren bag bøgerne, E.L. James, og derfor har man naturligvis forsøgt at genskabe de ting, som bliver omtalt i bøgerne. Derfor har du nu også muligheden for at forsøge dig med en vibrerende analkæde, som måske kan rykke dine – eller din partners grænser en smule.

Mathilde Mackowski fortæller om produktet:

”Med denne analkæde kan I bringe anal-legen til helt nye højder og opnå en særlig dyb og pirrende stimulation. De fire bløde silikonekugler i forskellige størrelser kan let føres op, i det tempo, som passer den enkelte. Kædens størrelse og behagelige materiale gør den særdeles velegnet til både begyndere, eller dig, som er mere øvet på området.”

2. Sexet paddle

Har du nogensinde haft et bat med ind i soveværelset? Her vil de fleste sikkert ryste på hovedet, men ikke i ”Fifty Shades”-verdenen. I Mr. Greys soveværelse er det meste tilladt, og derfor udlever han også en sexet fantasi, når han får lov at spanke Anastasia.

Hvis du også finder det frækt og pirrende at få et smæk bagi, eller måske give din partner smæk, bør du investere i en paddle fra den nyeste legetøjskollektion.

Måske du bliver skræmt ved tanken om at blive slået med et bat. Men da denne kollektion har haft stor fokus på lækker kvalitet, og gode materialer, er der ikke noget at være bange for.

Mathilde Mackowski fortæller:

”Den glatte læderside på battet er designet til at smække hårdt og konstant, mens ruskindssiden uddeler bløde og knap så højlydte slag. Tilsammen giver de en yderst tilfredsstillende effekt, uanset hvad ende af battet, du bruger. Det er dog vigtigt at huske på, at det handler om nydelse, og at respektere grænser i sådan en leg.”

3. Ophidsende halsbånd

Folk har et individuelt forhold til sit sexliv, og især til holdningen om S/M-sex. Men kigger man på Fifty Shades-trilogien, ser man, hvordan Christian Grey langsomt får trukket Anastasia Steel med ind i den mørke, men fascinerende verden, S/M kan foregå i.

Hvis du og din partner også finder S/M og dominans frækt og tiltrækkende, bør I overveje at tage et nærmere kig på kollektionens halsbånd.

Mathilde Mackowski fortæller om halsbåndet:

”Halsbåndet er let polstret, og lavet af det blødeste læder, så I kan nyde den pirrende leg over længere tid. Det kan justeres i 8 forskellige størrelser, der passer de fleste. ”

Se hele kollektionen lige her.