Magic Wand kåret som den tiende mest indflydelsesrige gadget i verden

Magic Wand kåret som den tiende mest indflydelsesrige gadget i verden

Det verdensberømte massageapparat Magic Wand er af Time Magazine blevet udråbt til at være den 10. mest indflydelsesrige tekniske opfindelse, og placerer sig dermed side om side med både iPhonen, walkmanen og fjernsynet.

Siden 1927 har Time Magazine hvert år lavet forskellige lister over alt fra de mest magtfulde mennesker i verden, de værste biler og historiske filmkys. Dette år er ingen undtagelse, og i sidste uge offentliggjorde de en top 50 over de mest indflydelsesrige gadgets i verden. Her er tale om tekniske opfindelser, de mener der har ændret vores liv. Eller som de selv skriver: ”Tech that forever changed the way we live, work, and play”.

Det oprindelige massageapparat blev opfundet af det velrenommerede selskab Hitachi for over 30 år siden, og blev hurtigt populært på grund af dets styrke, da det kører på strøm. Apparatet var oprindeligt ment som et ”almindeligt” massageapparat til nakke og skuldre, men fik i løbet af kort tid nærmest kultagtig status som det mest effektive massageapparat nogensinde til at få orgasme med.

Massageapparatet blev for alvor verdensberømt, da det blev omtalt i Tv-serien “Sex and the City” i 2002. Og mange store, internationale sex guruer og terapeuter har rost det til skyerne på grund af dets ekstremt kraftfulde vibrationer.

Underdirektør Shay Martin hos Vibratex, der i dag er eksklusiv importør af massageapparatet, siger: ”Vi er beærede over at Magic Wand har fået denne anerkendelse af Time Magazine. Forbrugere, terapeuter og anmeldere har lovprist det i mange år, men det er en ære at se ”Vibratorernes Cadillac” på denne ikoniske liste”.

Magic Wanden har tidligere vundet prestigefyldte priser, og blev i 2016 udråbt til ”Årets sexlegetøj” på XBIZ Awards og vandt året før en SHE Award for bedste sexlegetøj til kvinder. Samme år lancerede firmaet også en trådløs udgave af massageapparatet.

Se hele listen fra Time Magazine her