Årets tendenser på USAs største sexmesse

USA og Canadas største sexmesse, som går under navnet The ANME Show, pågår i disse dager i Los Angeles, California. På sexmessen har de amerikanske produsentene av sexleketøy vist frem sine nyeste kolleksjoner.

Mathilde Mackowski, grunnlegger av Skandinavias største forhandler av sexleketøy, Sinful.no, har tatt turen til Los Angeles for å undersøke hva som er de største tendensene på sexmessen. Hun erfarer at sexleketøy hele tiden blir forbedret og enda mer avansert.

Kvinnenes nyeste sexleketøy

Industrien for sexleketøy til kvinner har virkelig tatt en dreining fra de produkter man tidligere har sett. Tendensene kommer som regel i bølger som mange kvinner hopper med på - først og fremst fordi man erfarer at leketøyene er noe som fungerer godt. Se bare på Fifty Shades of Grey-kolleksjonen, som fikk ting frem på soverom verden over, som før bare var fantasier som ikke ble utlevd.

Nå er det altså andre produkter som har kommet frem i forhandlernes - og også snart forbrukernes - søkelys.

De produktene som Sinful.no’s Mathilde Mackowski har lagt merke til på sexmessen, er produkter som fokuserer på å stimulere kvinners klitoris på helt spesielle måter. Takket være stadig nyutviklede sugeeffekter, kan de utvalgte sexleketøyene skape et forsiktig vakuum rundt klitoris, og dermed gi en pirrende fornemmelse - og forhåpentligvis også orgasmer.

“Et av de produktene som kan gi deg nettopp denne pirrende opplevelsen, er Womanizer 2Go. Den kan med sitt elegante design også enkelt bli med i vesken når man skal ut på farten.”

Se alle bildene fra den største B2B-sexmessen i USA her >>

• Sundhed, sundhedsvæsen, lægemidler

Sinful.no er en nordisk erotisk nettbutikk, som med en stilren og elegant profil, presenterer de nyeste og beste erotiske produktene som er tilgjengelige på markedet. Vårt mål er at alle - uansett kjønn, alder eller seksualitet - vil føle seg velkommen på vår nettside.

Vår butikk er for alle som ønsker erotiske produkter og sexleketøy hvor kvaliteten er på topp, nytelsen er størst, og designet er elegant og tiltalende.

Hos Sinful.no setter vi kundeservice i høysetet, og vi har stor kunnskap om erotiske produkter! Denne kompetansen kommer våre kunder til gode hver dag, gjennom vår rådgivning og veiledning, som hjelper kundene med å treffe de riktige kjøpsbeslutningene. Våre medarbeidere er der for å hjelpe, og kan gi deg all informasjon du behøver for å få en trygg og vellykket handel.

Alle bestillinger på sinful.no som legges før klokken 17 blir pakket og sendt samme dag.