Bor du i Danmarks mest sexede by?

Vi danskere bliver mere og mere eksperimenterende i sengen og vi bruger i stigende grad sexlegetøj til at opnå endnu bedre sex. Men er sexlegetøj mere udbredt nogle steder end andre?

Netop dét har Danmarks førende online sexshop, www.sinful.dk, undersøgt og resultatet er overraskende. For ja, der er kæmpe forskel på, hvor eksperimenterende danskere er i de forskellige landsdele .

Se her om du bor i Danmarks mest sexede by >>

Nyt sexbarometer tager temperaturen på danskernes sexliv

Sinful.dk har udviklet et sexkort, der viser landets mest sexede byer. Kortet er resultatet af en ny undersøgelse, der tager udgangspunkt i mængden af sexlegetøj, indbyggerne i de forskellige byer har købt. Kortet er en slags ‘heat map’, hvor byerne er farvelagt efter hvor meget sexlegetøj indbyggerne køber i forhold til landsgennemsnittet. Jo mørkere rød en by er, jo mere sexet er den.

Undersøgelsen er baseret på data fra mere end 100.000 ordrer og tallene er nået ved at dividere omsætningen for hver af landets postnumre med antallet af indbyggere i området og sammenligne det med landsgennemsnittet.

Anonymitet i højsædet

Sinful.dk garanterer, at alle data i undersøgelsen er behandlet 100 % anonymt. Så du har altså ikke mulighed for at se, om det er dine naboer, der er blandt de frækkeste i Danmark.

“Undersøgelsen er lavet med stor respekt for vores kunders privatliv og alle data i undersøgelsen er derfor fuldstændigt anonyme. Vi ved, at det er en tillidssag, når kunderne handler hos os og den tillid værner vi om”, udtaler Mathilde Mackowski, der er stifter og medejer af Sinful.dk.

• danmarks mest sexede by
  • sinful.dk
  • sinful
  • mathilde mackowski
  • sexkort

Sinful.dk er en danskejet erotisk webshop, der på en stilren og sober måde præsenterer de bedste og nyeste erotiske produkter, der findes på markedet. Vores mål er, at hjælpe alle – uanset køn, alder og seksualitet – til at få endnu bedre sex med sexlegetøj.