Tonny Andersen og Mathilde Mackowski

Erotisk webshop får sin 3 Gazellepris i streg

Danskejet vækstvirksomhed, der står bag Skandinaviens største webshop med sexlegetøj, får sin tredje Gazellepris i streg.

Der er tale om den Aarhusbaserede virksomhed, Sinful, der siden 2013 er gået fra 12 til 62 medarbejdere og som har opnået en omsætningsstigning på over 400%.

- Vi har arbejdet utrolig målrettet de seneste år, så at modtage vores tredje Gazellepris i streg, er en stor drøm der er gået i opfyldelse for hele teamet; siger Mathilde Mackowski, der for 9 år siden startede Sinful med sin forretningspartner Tonny Andersen.

Og virksomheden er ikke kommet sovende til succesen. De har siden dag ét satset alt hvad de havde for at nå drømmen. En drøm der handler om at gøre branchens ry mere stueren og mindre tabubelagt. Og Mathilde Mackowski føler at virksomheden er på rette spor.

- Vi arbejder hver dag for at inspirere folk til et bedre og mere legende sexliv, og vi er drøn stolte over at et så stærkt medie som Børsen anerkender vores arbejde. Så vidt vi har fået oplyst, er vi de første i branchen der nogensinde har modtaget Gazellepriser, afslutter Mathilde Mackowski.

Bonus info:

- Sinful blev stiftet i 2008 af Mathilde Mackowski og Tonny Andersen, og virksomheden tæller i dag 62 medarbejdere og omsætter for et trecifret millionbeløb.

- Sinful er den største online sexshop i Skandinavien og har webshops i Danmark, Sverige, Norge og Finland.

- Sinful har foruden de tre Gazellepriser i 2015, 2016 og 2017 også modtaget E-handelsprisen “Årets E-ner” i 2017.