Flytning til storbyen gav webshop større vækst

Hvad der for 5 år siden startede som en hobbyvirksomhed, ved siden af fuldtidsjobs i helt andre brancher, er i dag en dedikeret og succesfuld virksomhed, der til stadighed oplever vækst. Siden den erotiske webshop Sinful.dk startede i Silkeborg i slutningen af 2008, er der dog sket store ændringer – særligt her i 2013, hvor virksomheden bl.a. er gået fra 4 til 10 medarbejdere og hvor virksomheden er flyttet til Aarhus.

Vi var i den heldige situation, at vi led af pladsmangel, fordi det gik godt med forretningen. Og selvom Silkeborg var det helt rigtige sted for os at starte, så vidste vi, at vi havde vi brug for et nyt sted, med endnu flere muligheder. Derfor valgte vi at flytte til Aarhus og det valg har vi ikke fortrudt”, udtaler Mathilde Mackowski, stifter og medejer af Sinful.dk.

At valget faldt på Aarhus, var der flere grunde til. I Aarhus var udbuddet af bl.a. matchende medarbejdere større og i byen har Sinful.dk også fundet en perfekt beliggenhed, der på en og samme tid er central og let tilgængelig for oplandet. Som webshop er tilgængeligheden og infrastrukturen afgørende, både i forhold til afsending af pakker til hele landet og i forhold til de kunder, der vælger selv at afhente deres varer på lageret. Som resultat deraf, og af den fortsatte vækst, er antallet af medarbejdere hos Sinful.dk mere end fordoblet inden for bare 6 måneder.

Det har klart været en fordel for os at komme til Aarhus, i forhold til de kunder, der vælger selv at hente deres bestillinger, og vi kan tydeligt mærke, at der er større interesse for afhentninger nu, end der var i Silkeborg”, udtaler Mathilde Mackowski og forsætter:

Aarhus har givet os de rammer, vi havde brug for, til at udvide virksomheden og flytningen har styrket os på flere måder. Det er fedt at se, hvordan Sinful.dk hele tiden udvikler sig og som medejer er jeg selvfølgelig meget stolt over den virksomhed, vi har fået skabt”.

Et erotisk univers med plads til alle

Mathilde Mackowski startede i tidernes morgen Sinful.dk sammen med hendes forretningspartner Tonny Andersen, for at skabe et sobert og kvindevenligt alternativ til de eksisterende sex shops. Sammen ville de skabe et erotisk univers, hvor folk i alle aldre - uanset køn og seksualitet - kunne købe sexlegetøj og erotiske produkter, der kunne hjælpe dem med at opnå et endnu bedre og mere tilfredsstillende sexliv.

Lige siden starten har Sinful.dk gjort sig bemærket for den gode kundeservice, der ydes for at sikre, at kunderne får lige netop de produkter, der passer til dem. Netop den godekundeservice har gjort, at Sinful.dk i dag kan bryste sig af en ”Perfekt score” på Trustpilot, hvor der er kunderne, der anmelder virksomheden, på baggrund af den oplevelse de har haft.

Vi er utroligt stolte af, at vores kunder giver os så flotte anmeldelser”, udtaler Mathilde Mackowski, der samtidig kan fortælle, at Sinful.dk bruger anmeldelserne aktivt til at blive endnu bedre:

Kontakten til vores kunder, både via kundeservice og Trustpilot, giver os rigtig god indsigt i, hvad der virker og hvad vi kan gøre endnu bedre. Den indsigt bruger vi selvfølgelig så godt vi kan, så vi også fortsat kan yde den bedste service for vores kunder”.

• webshop
  • vækst

Sinful.dk er en danskejet erotisk webshop, der på en stilren og sober måde præsenterer de bedste og nyeste erotiske produkter, der findes på markedet. Vores mål er, at alle – uanset køn, alder og seksualitet – skal føle sig godt tilpas og velkommen på webshoppen.