NYHED: Køb sexlegetøj hos blomsterhandleren

NYHED: Køb sexlegetøj hos blomsterhandleren

Nu bliver det snart muligt for at købe vibratorer, dildoer, glidecreme og bondageudstyr hos din lokale blomsterhandler. Den danske forhandler af sexlegetøj, Sinful.dk, har indgået et samarbejde med en af landets førende blomsterhandler-kæder om at forhandle sexlegetøj i deres butikker og i forbindelse med udbringning af blomster.

En ny forbruger undersøgelserne viser at 3 ud af 5 kunder ville være interesseret i at købe sexlegetøj sammen med deres næste bestilling af blomster hos blomsterhandleren.

I første omgang er planen at samarbejdet mellem sexlegetøjsgiganten og blomsterkæden skal testes af i de 4 største byer i Danmark. Samarbejdet påbegyndes, efter den 1. april. Præcis hvilken kæde der er tale om, er som et led i deres marketingkampagne, endnu ikke offentliggjort.

”Efter Valentinsdag i år blev vi kontaktet af blomsterkæden som lagde op til samarbejdet. De havde fået over tusind forespørgsler fra deres kunder, med ønsker om at kæden kunne sende sexlegetøj ud sammen med blomsterne til deres udkårne. Et sammenspil mellem forbrugerundersøgelse og denne efterspørgsel viser at markedet er klar til det nye tiltag, udtaler Mathilde Mackowski der er medstifter og talskvinde hos Sinful.dk

For yderligere information om kampagnen eller Sinful.dk bedes du kontakte medejer og talskvinde Mathilde Mackowski på mail mathilde.mackowski@sinful.eu eller telefon 70777070.

Sinful er nordens førende online shop indenfor sexlegetøj og forsyner hver dag Danmark, Norge, Sverige og Finland med erotisk tilbehør. Firmaet blev stiftet i 2008 af Mathilde Mackowski og Tonny Andersen og beskæftiger i dag mere end 50 ansatte. Virksomheden, der er dobbelt Gazellepris modtager, har hovedkontor og lager i Aarhus, hvorfra der hver dag sendes pakker til hele norden.