Mathilde Mackowski - Talskvinde for Sinful

Online sexshop indstillet til E-handelspris

For første gang nogensinde er en online sexshop nomineret til E-handelsprisen “Årets E-ner” ved FDIH’s E-HANDELSPRISEN 2017. Årets E-ner gives til en virksomhed som har gjort et særligt indtryk.

Der er tale om den Aarhus baserede virksomhed, Sinful, der siden 2011 er gået fra 7 til 50 medarbejdere og som har opnået en omsætningsstigning på over 60% det seneste år.

“Vi er utrolig stolte over at blive nomineret til E-handelsprisen. Vores drøm bygger på at inspirere folk til et bedre sexliv. Vi har helt fra starten haft stor fokus på at kommunikere naturligt og umiddelbar om sex og sexlegetøj”, forklarer Mathilde Mackowski, der sammen med sin makker Tonny Andersen stiftede virksomheden i 2008.

Og det er bl.a. det opgør med en ellers mørklagt branche som har gjort at adm. direktør i FDIH, Niels Ralund, har indstillet Sinful til E-handelsprisen.

”Jeg har haft fornøjelsen af at møde Mathilde og Tonny flere gange og hver gang bliver jeg imponeret over, hvor meget kreativitet og entusiasme de udstråler. De er super dygtige til at finde de gode historier og bruge dem aktivt til at skabe en imponerende forretning. Det kan man kun tage hatten af for.” udtaler Niels Ralund på FDIH’s website.

I morgen torsdag den 18. maj skal Sinful dyste mod 5 andre virksomheder om Årets E-ner pris på scenen foran knap tusinde gæster til E-HANDELSPRISEN 2017, og der er naturligvis nerver på.

“Vi er meget meget spændte, det bliver en stor dag for os i morgen. Og vi skal gøre alt hvad vi kan for at få en pris med hjem til Aarhus, siger en glad Mathilde Mackowski.

Sinful facts

• Aarhus-baseret e-handelsvirksomhed med 50 medarbejdere.
  • Stiftet i 2008 og er i dag en af Danmarks hurtigst voksende e-handelsvirksomheder med webshops i Danmark, Sverige, Norge og Finland.
  • Sinful har modtaget Børsens Gazellepris i 2015 og 2016.