Sexlegetøj i morgengave?

Sexlegetøj i morgengave?

Ja, verdens førende sexlegetøjsbrand, LELO, har netop nu lanceret deres nyeste produkt – en flot hvid sexlegetøjsæske, der, ifølge LELO, indeholder ALT hvad man har behov for i de romantiske hvedebrødsdage.

Sættet kommer som et naturlig tiltag efter, LELO og sexlegetøjsbranchen igennem længere tid har mærket en stigning i salget af sexlegetøj til par, i takt med at det er blevet mere acceptabelt og udbredt. Udviklingen inden for sexlegetøj har de seneste år især været inden for det æstetiske, og faktisk er mange af de fremtrædende producenters produkter nu så smukke og diskrete, at de mere ligner kunst, end sexlegetøj.

Den ånd har LELO videreført, med det nye Bridal Pleasure sæt, indeholder en smukt blindfold, en par-vibrator og en blød, pisk-lignende teaser ring, der passer perfekt i brylluppets hvide univers. Som tilbehør indeholder Bridal Pleasure både en illustreret ’Lovers Guide’, med forskellige sexstillinger, der får det bedste ud af par-vibratoren, en USB-oplader til vibratoren og naturligvis den diskrete opbevaringsæske.

Også hos den erotiske webshop Sinful.dk oplever man også stigende efterspørgsel på sexlegetøj til par:

Vi kan tydeligt mærke, at mange par i stigende grad har fokus på at forkæle og nyde hinanden. Det er dejligt at se, at så mange investerer i hinanden og i at få endnu dybere og bedre seksuelle oplevelser sammen. Det er videnskabeligt bevist, at vi som mennesker er mest glade, når vi har sex, og den glæde smitter jo af i alle ægteskabets andre aspekter”, udtaler Mathilde Mackowski, der er ekspert i sexlegetøj og talskvinde for Danmarks største online sexshop,  Sinful.dk.

Tags

Sinful.dk er en danskejet erotisk webshop, der på en stilren og sober måde præsenterer de bedste og nyeste erotiske produkter, der findes på markedet. Vores mål er, at alle – uanset køn, alder og seksualitet – skal føle sig godt tilpas og velkommen på webshoppen.

Victoria Andersen

Pressekontakt Communication Manager 28726870