Sinful.dk fejrer 5 år med luksus sexlegetøj

Sinful.dk fejrer 5 år med luksus sexlegetøj

Det var med stor glæde og stolthed, at Mathilde Mackowski og Tonny Andersen i fredags kunne fejre 5 års fødselsdag med deres virksomhed, webshoppen Sinful.dk.

Sinful.dk, der i dag er landets førende inden for salg af kvalitets sexlegetøj til både kvinder, mænd og par, er på kort tid blevet et af danskernes foretrukne steder, når der skal købes nyt ind til soveværelset. Der ses bl.a. på den kraftige vækst, virksomheden har oplevet i 2013.

Det hårde arbejde har båret frugt
”Da vi startede, satte vi et ambitiøst mål for, hvad vi ville opnå med webshoppen. Det mål blev siden et delmål og et ud af mange. Det er en fed følelse, når det hårde arbejde og de mange timer, vi har investeret i det, bærer frugt”, udtaler Mathilde Mackowski, stadig driver og er medejer af Sinful.dk.

Danskerne er vilde med sexlegetøj
Sinful.dk startede med en mission om at ændre danskernes opfattelse af sexlegetøj og spørger man Mathilde Mackowski, er den mission lykkedes:

”Vi kan mærke og se på antallet af ordrer, at danskerne i stigende grad investerer i sexlegetøj, ligesom vi også kan mærke, at sexlegetøj er blevet et meget mere acceptabelt samtaleemne, bl.a. ved at vi regelmæssigt bliver inviteret med i TV2 Østjyllands udsendelser”.

Den 27. november blev TV2 Østjyllands seneste indslag om Sinful.dk bragt, et indslag, der handlede om hvordan webshoppen startede og hvordan udviklingen har været igennem virksomhedens 5 leveår. Se udsendelsen fra TV2 Østjylland her >>

”Da vi startede i 2008 bestilte vi vores første vare hjem i ét eksemplar og da det var solgt, bestilte vi to nye hjem osv. I år har vi sendt over 100.000 stykker sexlegetøj ud til vores kunder og interessen er stadig stigende. Det er vi utroligt stolte af”, udtaler en glad Mathilde Mackowski.

Alene i 2013 er Sinful.dk gået fra at være 4 medarbejdere til at være 13 og faktisk er webshoppen netop nu på jagt efter tre nye medarbejdere.

”Vi kunne ikke været nået så langt, hvis det ikke havde været for vores kunder, og vi bliver utroligt stolte, hver gange en kunde vælger at handle med os. Det er jo et spørgsmål om tillid, når man køber så personlige produkter og den tillid gør vi alt, hvad vi kan, for at gøre os fortjent til”, siger Mathilde.

Sinful.dk er en danskejet erotisk webshop, der på en stilren og sober måde præsenterer de bedste og nyeste erotiske produkter, der findes på markedet. Vores mål er, at alle – uanset køn, alder og seksualitet – skal føle sig godt tilpas og velkommen på webshoppen.