Verdens mest populære par vibrator er blevet endnu bedre

Verdens mest populære par vibrator er blevet endnu bedre

Verdens mest populære par vibrator - den populære We-Vibe vibrator, der bæres af kvinden under sex og som stimulerer både kvinden og manden – kommer nu i en ny og forbedret udgave: We-Vibe 4, som vidunderet hedder, har et forbedret design, der sikrer endnu mere effektiv stimulation af både klitoris og g-punkt, og som gør, at den har potentiale til at få endnu mere orgasmefyldt bekendtskab end både We-Vibe 2 og We-Vibe 3.

Samarbejde skal sikre større nydelse

We-Vibe 4s nye og forbedre design betyder bl.a., at g-punkt stimulatoren passer bedre til kvindens anatomi. Det gør, at den indvendige stimulator sidder mere behageligt bag skambenet og at den stimulerer g-punktet mere effektivt. Derudover er designændringerne også med til at sikre, at vibratoren bliver på plads, selv i mere avancerede sexstillinger.

Vibratoren er udviklet i samarbejde med både gynækologer, sexologer og sexshops, der har sparret med hver deres ekspertviden om kroppen og nydelse, for at sikre, at den populære par vibrator blev mærkbart forbedret i forhold til både funktionelt design og effekt.

Derudover har producenten samarbejdet med en række par, der har testet vibratoren og som løbende har givet deres feedback til vibratoren og eventuelle forbedringer.

Til sammen har disse samarbejder har givet Standard Innovation Corp., der står bag We-Vibe 4, en dybdegående indsigt i, hvad der virker. Det er den indsigt, der ligger til grund for de mange forbedringer.

Høje forventninger

Hos den erotiske webshop Sinful.dk, der har solgt We-Vibe sexlegetøj siden shoppen blev etableret i 2008, er der store forventninger til den nye par vibrator:

Jeg har høje forventninger til, at We-Vibe 4 bliver mindst lige så populær som de tidligere versioner er par vibratoren. Jeg så We-Vibe 4 på en sexlegetøjsmesse i Tyskland for kort tid siden og jeg er overbevist om, at vibratorens nye udformning gør, at endnu flere par nu vil kunne opnå mere intense seksuelle oplevelser sammen”, udtaler Mathilde Mackowski, der er stifter og medejer af www.Sinful.dk.

Frihed til større nydelse

Som sine forgængere, er We-Vibe 4 udformet, så den kan bruges håndfrit, mens man nyder hinanden. Hvis man vil variere stimulationen og intensiteten undervejs, kan man gøre det med den medfølgende trådløse fjernbetjening, der både gør det muligt at skifte imellem 6 pirrende vibrationsprogrammer og at tilpasse vibrationsintensiteten, så man får lige præcist så milde eller intense vibrationer, som man har brug for.

At man kan indstille vibrationerne er et lille og ekstra lækker detalje, som mange vil få stor glæde af. Det er meget forskelligt, hvor kraftfulde vibrationer, vi foretrækker, og derfor er det genialt, at man kan indstille We-Vibe 4 som man har lyst til. Så er der noget for enhver, uanset om man er til helt milde og blide vibrationer eller kraftfulde og intense vibrationer”, udtaler Mathilde Mackowski.

We-Vibe 4 forventes klar til levering d. 29 oktober og vibratoren kan allerede nu bestilles på Sinful.dk.

Sinful.dk er en danskejet erotisk webshop, der på en stilren og sober måde præsenterer de bedste og nyeste erotiske produkter, der findes på markedet. Vores mål er, at alle – uanset køn, alder og seksualitet – skal føle sig godt tilpas og velkommen på webshoppen.