Vibratorbehandling på TV

Vibratorbehandling på TV

I efteråret foretog den erotiske webshop www.Sinful.dk et vibratoreksperiment for at undersøge, hvorvidt det var muligt at påvirke symptomer fra overgangsalderen med en vibrator.

Kort før eksperimentets start var Dr. Mary Jane Minkin, der er klinisk professor i obstetrik og gynækologi ved Yale University School of Medicine, begyndt at anbefale vibratorbehandling til kvinder med symptomer fra overgangsalderen. De ændringer, hendes patienter oplevede, var imponerende, ja næsten for gode til at være sande. Derfor valgte Sinful at undersøge vibratorens virkning på egen hånd og ved eksperimentets afslutning, kunne den erotiske webshop konstatere, at det var en succes.

Efter kun en måned indikerede resultaterne, at regelmæssig brug af en vibrator kunne nedsætte forskellige symptomer fra overgangsalderen, bl.a. vaginal tørhed, søvnproblemer og manglende sexlyst.

De positive ændringer, testpersonerne oplevede allerede i løbet af en måned, har efterfølgende skabt stor interesse for eksperimentet fra flere medier, og i den forgangne uge formåede eksperimentet også at komme i TV.

Gavnlige vibrationer i medierne

Det var TV2 Østjylland, der i onsdags bragte et indslag om den lidt alternative behandlingsform, der potentielt kan hjælpe mange af de kvinder, der er i overgangsalderen, til en gladere hverdag, hvor generende symptomer overgangsalderen kan blive mindre fremtrædende.

Under indslaget var Mathilde Mackowski, stifter og medejer af Sinful.dk, i studiet for at fortælle om baggrunden for eksperimentet og hvad resultatet af den alternative behandlingsform var.

Indslaget om Sinful.dks vibratorforsøg kan ses her >>

SINFULX

”Vi er simpelthen så glade for den positive respons, vi har fået på eksperimentet. Først og fremmest fra de kvinder, der deltog, hvoraf så godt som alle oplevede forbedringer på kort tid. Den ene kvinde har faktisk udtrykt over for os, at behandlingen har ændret hendes liv. Det er jo helt utroligt, at få sådan en udmelding”, udtaler Mathilde Mackowski og fortsætter:

”Også fra vores kunder er interessen for eksperimentet stor og vi får mange henvendelser fra kvinder, der gerne selv vil prøve behandlingen derhjemme. Der er sågar sexologer, som gerne vil foreslå vibratorbehandlingen til deres patienter”, udtaler Mathilde Mackowski.

Har du fået lyst til at se om vibratorbehandling kan hjælpe dig, kan du læse mere om behandlingsformen og hvad den kræver, i blogindlægget ”Sådan behandler du symptomer fra overgangsalderen med en vibrator”.

Sinful.dk er en danskejet erotisk webshop, der på en stilren og sober måde præsenterer de bedste og nyeste erotiske produkter, der findes på markedet. Vores mål er, at alle – uanset køn, alder og seksualitet – skal føle sig godt tilpas og velkommen på webshoppen.